Gå til innhold

Har ei jobb-venninne som var direkte ekkel mot meg i helgen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjent med ei jeg jobbet med, og siden har hun prøvd å få kontakt med meg så jeg inviterte henne på fest med kjæresten. Hun virket veldig nervøs i starten, og typen reagerte på måten hun oppførte seg på. Plutselig ble hun helt rar, samt nesten skiftet personlighet...Jeg vet ikke om dette var rus-psykose men dama ble helt gal! Hun var direkte frekk mot meg foran kjæresten og kompisene hans, bare fordi jeg lurte på om det gikk bra med henne da hun satt vettskremt i sofaen å holdt seg foran ansiktet. Hun satt også å prøvde seg på alle kompisene til kjæresten, samtidig som hun brukte meg som psykolog pga problemer med alle menn hun møter, noe jeg er dritt lei av å høre på. Så derfor fortalte jeg henne at hun kanskje burde slutte å ha sex med menn, og heller finne seg en kjæreste! Hun kalte meg derfor rar, snål, og flere negative ord. Hun sa også at det var jeg som oppførte meg merkelig, noe jeg syntes var ok men hun var bare så ekkel. Hun fikk meg virkelig til å føle meg som dritt, og dagen etter våknet jeg og var sint på henne..

Hun inviterte oss på fest hos henne forrige helg, og da var hun en veldig dårlig vert. Hun inviterte oss inn, men hun snakket nesten ikke med oss, og hun oppførte seg som om hun ga faen i oss da vi ikke kjente noen på festen hennes. Jeg er veldig nær på å kutte kontakten med henne, da jeg allerede ser noen varsellamper som blinker da hun fester konstant selv om hun har ei datter på 4, og nye menn hver helg.. Jeg er ikke vant til venner som oppfører seg slik mot meg, og jeg lurer på om jeg skal tilgi henne, eller om jeg skal kutte all kontakt!

Anonymous poster hash: bb127...f83
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg hadde ikke orket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok litt merkelig oppførsel. Virker som det er noe som skurrer?

Det jeg også reagerer på er at du sa til henne at hun kanskje burde finne seg en kjæreste.. Kanskje det er nettopp det hun prøver på med disse mennene, men ikke får det til. Der er ikke slik at man blir sammen med en bare for å ha en kjæreste. Jeg ville også blitt litt satt ut av en slik kommentar. Men jeg hadde nok holdt det for meg selv. Selv om jeg ikke ligger rundt med andre, har jeg hørt denne kommentaren flere ganger, og synes det er veldig sårende :/

Anonymous poster hash: c4618...56c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok litt merkelig oppførsel. Virker som det er noe som skurrer?

Det jeg også reagerer på er at du sa til henne at hun kanskje burde finne seg en kjæreste.. Kanskje det er nettopp det hun prøver på med disse mennene, men ikke får det til. Der er ikke slik at man blir sammen med en bare for å ha en kjæreste. Jeg ville også blitt litt satt ut av en slik kommentar. Men jeg hadde nok holdt det for meg selv. Selv om jeg ikke ligger rundt med andre, har jeg hørt denne kommentaren flere ganger, og synes det er veldig sårende :/

Hei, og takk for svar. Jeg skjønner at du tolker det på denne måten og jeg ser at jeg har forklrt hva som skjedde veldig dårlig. Hun sier selv at hun ikke ønsker kjæreste, men det virket sånn fordi alle menn hun ligger med får hun følelser får, men det blir aldri noe fordi hun rett og slett roter til alt. Nei, jeg var ikke frekk men jeg var ærlig og åpen på en veldig voksen måte. Det at hun ble frekk mot meg har også skjedd flere ganger, og jeg er litt lei.

Jeg kommer nok til å ta avstand fra henne.

ts

Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg hadde ikke orket.

Ikke jeg heller!

AnonymBruker
Skrevet

Hei, og takk for svar. Jeg skjønner at du tolker det på denne måten og jeg ser at jeg har forklrt hva som skjedde veldig dårlig. Hun sier selv at hun ikke ønsker kjæreste, men det virket sånn fordi alle menn hun ligger med får hun følelser får, men det blir aldri noe fordi hun rett og slett roter til alt. Nei, jeg var ikke frekk men jeg var ærlig og åpen på en veldig voksen måte. Det at hun ble frekk mot meg har også skjedd flere ganger, og jeg er litt lei.

Jeg kommer nok til å ta avstand fra henne.

ts

Okei, da skjønner jeg du sier det :)

Kanskje lurt å ta litt avstand fra henne, ja. Man skal jo ikke finne seg i hva som helst heller :/ høres ut som hun trenger hjelp av noe slag :s

AnonymBruker
Skrevet

Okei, da skjønner jeg du sier det :)

Kanskje lurt å ta litt avstand fra henne, ja. Man skal jo ikke finne seg i hva som helst heller :/ høres ut som hun trenger hjelp av noe slag :s

Ikke sant, jeg kommer nok til å gjøre det!:)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det første er jo ganske merkelig, men sistnevnte er normalt. Når man har fest og inviterer mange så kan man ikke snakke med alle. Å ha fest betyr ikke at man selv skal underholde og ta vare på alle som er der, men at man åpner dørene sine for de som ønsker å sitte inne et sted og mingle med andre folk.
Ofte jeg blir invitert på fest og knapt snakker med hun/han som bor der, men prater jo med de jeg kommer på festen med eller de andre festdeltakerne om de ikke er opptatt i andre samtaler. Har jeg fest selv, så har jeg rett og slett ikke kapasiteten til å involvere meg i alle, jeg syntes bare det å dele tid og rom er hyggelig, og regner med at alle skjønner at man setter pris på at de er der selvom man ikke sitter å fordeler timene likt mellom alle som er der for å snakke om livet dems/med dem. Fest skal være stressfritt.

Anonymous poster hash: c26c9...79d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første er jo ganske merkelig, men sistnevnte er normalt. Når man har fest og inviterer mange så kan man ikke snakke med alle. Å ha fest betyr ikke at man selv skal underholde og ta vare på alle som er der, men at man åpner dørene sine for de som ønsker å sitte inne et sted og mingle med andre folk.

Ofte jeg blir invitert på fest og knapt snakker med hun/han som bor der, men prater jo med de jeg kommer på festen med eller de andre festdeltakerne om de ikke er opptatt i andre samtaler. Har jeg fest selv, så har jeg rett og slett ikke kapasiteten til å involvere meg i alle, jeg syntes bare det å dele tid og rom er hyggelig, og regner med at alle skjønner at man setter pris på at de er der selvom man ikke sitter å fordeler timene likt mellom alle som er der for å snakke om livet dems/med dem. Fest skal være stressfritt.

Anonymous poster hash: c26c9...79d

Ts her.

Det er bare noe med dette kvinnemennesket generelt. Hun er frekk og lite trivelig som person, så jeg kommer til å ta avstand fra henne! Hun gir meg rett og slett ingenting.

Skrevet

Smart.

Dette virker som en som har mer en nok med sine egne ting, og slike har en tendens til å tappe de rundt seg for energy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du nok vet hva de fleste kommer til å svare her, og jeg tror du selv vet også hva du vil. Du leder jo innlegget til å kutte henne ut, og det gjør du nok rett i.

Anonymous poster hash: a8d5d...5e7
AnonymBruker
Skrevet

Hun sitter og har panikk i sofaen din på fest og forandrer personlighet? Høres ut som hun sliter psykisk?

Anonymous poster hash: 15043...4a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...