kari2 Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Skulle hive meg på denne bølgen, men når jeg åpna pakken med lomper, så lukta det så ille at jeg ikke klarte å lage noe som skulle spises av dem. Er det noen spesielle lomper som egner seg best til dette?
mijaa Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Er det snakk om vanlig potetlomper, liksom? Jeg synes Gjøvik-lompene er best, men de finnes bare på Østlandet tror jeg. Buer er helt greie, og de selges vel i hele landet?
kari2 Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2015 Er det snakk om vanlig potetlomper, liksom? Jeg synes Gjøvik-lompene er best, men de finnes bare på Østlandet tror jeg. Buer er helt greie, og de selges vel i hele landet? Speltlomper. Man kan visst lage pizza og tacoskjell. Eller smøre de med smøreost og laks osv. Men jeg lurer på om det er hva som helst slags speltlomper? For de jeg kjøpte fristet virkelig ikke å spise..
mijaa Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Speltlomper. Man kan visst lage pizza og tacoskjell. Eller smøre de med smøreost og laks osv. Men jeg lurer på om det er hva som helst slags speltlomper? For de jeg kjøpte fristet virkelig ikke å spise.. Kanskje de du fikk var dårlige? Har ingen erfaring med speltlomper, men bruker ofte potetlomper til å lage typ wraps med smøreost, laks/skinke, ruccola osv, men det var jo ikke det du lurte på Jeg tipper du fikk en pakke som var dårlig hvis de absolutt ikke fristet. Regner med at det ikke er så stor forskjell på spelt- og potetlomper, og lomper er jo egentlig skikkelig godt! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Lomper er Harry. Bare Ivarballonger spiser lomper. Bruk heller tortillawraps, smaker bedre og gir mer kred. Lompe er bare såååå 17.mai 1987 ass. Anonymous poster hash: 25c65...b56
kari2 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2015 Kanskje de du fikk var dårlige? Har ingen erfaring med speltlomper, men bruker ofte potetlomper til å lage typ wraps med smøreost, laks/skinke, ruccola osv, men det var jo ikke det du lurte på Jeg tipper du fikk en pakke som var dårlig hvis de absolutt ikke fristet. Regner med at det ikke er så stor forskjell på spelt- og potetlomper, og lomper er jo egentlig skikkelig godt! Takk for svar! Går nå for potetlomper i stedet:) Kan hende de jeg kjøpte var dårlige, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå