Gå til innhold

Islam Net: Miniskjørt er en indirekte invitasjon til voldtekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10419066_859395627440011_683587415873704

Anonymous poster hash: b4fb0...766
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Islam Net er en indirekte invitasjon til terrorisme

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Nå er de vel i grunn ekstreme og ikke moderate muslimer.

I tillegg er det ganske mange her inne som forteller at når man går rundt i miniskjørt og er full så kan en ikke forvente at en ikke blir voldtatt, så dette er tydeligvis en mening en del nordmenn har også.

Skrevet

Hvorfor er det slik i alle religioner at menn kan ha flere koner?

Islam + sharia= kvinnefiendtlig religion og utøvelse.

Ingen med vettet i behold er tilhenger av sharia.

• Liker 1
Skrevet

Poenget ditt er?

Anonymous poster hash: 82409...65f

Akkurat denne formen for drittsekkholdninger er universelle, og ikke noe muslimer har monopol på. Selv om de ser ut til å være enda mer grunnfestet der enn de fleste andre steder.

AnonymBruker
Skrevet

Islam.net har skummelt mange følgere på facebook, så det er jo ikke bare en liten del med ekstreme tullinger.

Anonymous poster hash: 9c497...6cb
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen oppegående personertar rådene fra islam.net seriøst. Jeg har absolutt ingenting imot muslimer, men det de kommer med er på godt norsk vås.

Ei heller noe som er postet på rights.no..

Anonymous poster hash: 24508...5f4

Skrevet

Guds lov gjelder for alle. En dag skal hele verden samles under Sharia. Dette står i Koranen.Det er bare snakk om tålmodighet. Nesten hele Europa er islamsk og denne trenden kommer bare til å fortsette. Flere og flere moskeer bygges og flere etniske nordmenn konvertere til Islam. Min generasjon vil ikke få oppleve verdens Sharia. Men om ca 90 år så vil Norge være en islamsk stat. Vi muslimer trenger ikke engang å løfte en finger. Nordmenn elsker islam og konvertere frivillig slik at de kan leve under guds sin. Alle etniske nordmenn er muslimer uten at de vet det. Om ikke lenge så vil alle nordmenn konvertere over til Islam frivillig. Siden alle som i Norge er muslimer. Dere bare ikke vet det enda. En dag kommer dere til å høre guds bønn og konvertere over til Islam helt frivillig. Dere vil følge guds vilje og Norge vil bli en islamsk stat helt frivillig. Gud har bestemt at alle skal leve under sharia.http://www.nrk.no/ostlandssendingen/foler-seg-tvunget-til-a-flytte-fra-norge-1.12330402 https://www.youtube.com/watch?v=1OtXy8uEMQk Mine brødre og søstre. Jeg vet at dere er sinte og forvirret, men dere vil til slutt bli muslim. Dere vil høre guds bønn og dere vil våkne. Dere tror at dere er ateister, kristne, jøder, buddhister, hinduister, men i realiteten. Er dere alle muslimer som bare venter på å bli vekket opp av gud. Gud tester deres mot og vilje. Fred være med dere mine søsken. Anonymous poster hash: 870b9...a45

Idioter kommer i alle farger. Så selvsagt er det noen som konventerer. Jeg er ikke bekymret for at hele verden skal bli muslimsk. Religionen er rett og slett for menneskefiendlig og latterlig til at det hadde blitt akseptert.

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger man vel ikke gå til islam.net for å finne sånne påstander. Du trenger bare å gå til en norsk rettssal, så vil du finne at det å oppføre og kle seg på en måte som kan oppfattes som en invitt til sex, faktisk er en invitasjon til voldtekt, også, og langt på vei frikjenner gjerningsmannen.

Det klassiske forsvaret i retten for en voldtektsmann er karakterdrap på offeret. Mao, dersom man kan etablere at hun er lett på tråden, har man langt på vei vunnet.

Og hvis hun både er lett på tråden og har tatt mot en invitasjon til en kopp kaffe, så er det garantert at hun ikke ble voldtatt.

Og hvor mange voldtektssaker har du vitnet i en rettssal? Det der stemmer faktisk ikke, faktaene her sitter tydeligvis i ditt hode, uten rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 67e1a...176

• Liker 1
Gjest Ferie
Skrevet

Ei heller noe som er postet på rights.no..

Anonymous poster hash: 24508...5f4

Rights.no var flere år i forveien med nyhets info som resten av media norge ikke hadde baller til å poste. Det ene saken var gromimg saken i Rotherdam, der rights.no postet saker om at offentlige ansatte, både politi og barnehjems arbeidere unnlot å melde ifra om pedofil aktivitet, der eldre muslimske menn utnytter etnisk hvite jenter, i redsel for å bli kalt rasist. Den andre saken omhandlet radikalisering av unge muslimske menn i en spesiell moske i oslo. Som flere år seinere, dro å plagde befolkningen i syria gjennom den ekstreme muslimske organisasjonen isis.

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger man vel ikke gå til islam.net for å finne sånne påstander. Du trenger bare å gå til en norsk rettssal, så vil du finne at det å oppføre og kle seg på en måte som kan oppfattes som en invitt til sex, faktisk er en invitasjon til voldtekt, også, og langt på vei frikjenner gjerningsmannen.

Det klassiske forsvaret i retten for en voldtektsmann er karakterdrap på offeret. Mao, dersom man kan etablere at hun er lett på tråden, har man langt på vei vunnet.

Og hvis hun både er lett på tråden og har tatt mot en invitasjon til en kopp kaffe, så er det garantert at hun ikke ble voldtatt.

Dersom du er så gammel som kallenavnet ditt indikerer så skriver du i mot bedre vitende.

"Dersom man kan etablere - med nødvendig sikkerhet - at tvang/vold faktisk har skjedd, så har man langt på vei vunnet", hadde vært mer riktig å skrive og mer i tråd med de gjeldende prinsipper i rettspraksis. Jeg er sikker på at du er enig i denne praksisen er bedre enn alternativene.

Anonymous poster hash: e5ebd...17f

Skrevet

Dersom du er så gammel som kallenavnet ditt indikerer så skriver du i mot bedre vitende.

"Dersom man kan etablere - med nødvendig sikkerhet - at tvang/vold faktisk har skjedd, så har man langt på vei vunnet", hadde vært mer riktig å skrive og mer i tråd med de gjeldende prinsipper i rettspraksis. Jeg er sikker på at du er enig i denne praksisen er bedre enn alternativene.

Faktum er at så og si ingen voldtektssaker ender med fellende dom, med mindre offeret har tydelige spor etter fysisk vold. Og karakterdrapene på voldtatte kvinner i retten er velkjent og en av grunnene til at mange kvinner velger å la være å anmelde en voldtekt.

AnonymBruker
Skrevet

Les litt her;

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/1-prosent-av-voldtektene-ender-med-fellende-dom-7990675.html

Anonymous poster hash: bea34...37b

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, og svar til dette.

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet

Send de mennene som har slike holdninger på en måneds kulturutveksling til Skottland så får de kurert de holdningene sine.

Anonymous poster hash: d35db...f8e
  • Liker 1
Skrevet

I artikkelen «Hijab: Undertrykkelse eller frigjøring av kvinner?» gir ekstremistorganisasjonen Islam Net uttrykk for at miniskjørt er en indirekte invitasjon til seksuell trakassering og voldtekt.

Kilde: http://www.rights.no/2015/05/islam-net-miniskjort-er-en-indirekte-invitasjon-til-voldtekt/

Vi har opplevd at muslimer har knust en mcdonnalds gjennom sms aksjon fordi mcdonnalds er amerikansk og usa støtter israel. Med null forståelse for at det er norske selvstendig næringsdrivende livsverk. Og at deres skattepenger har vært med på å gi økonomisk støtte av ulik art til noen av de da de var ny i Norge Kilde: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/angrep-mcdonalds-etter-sms-aksjon-1.6427330

Men når noen av en av deres egne kommer med svært krenkende kommentarer om norske kvinners sommerklær. Går de musestille i gangene.

Du leser feil. Det står da vitterlig i teksten "en indirekte invitasjon til det motsatte kjønn for usømmelig oppmerksomhet" Så drar du frem en 6 år gammel nyhet om angrep på McDonnalds.. Du burde da finne noe mere riktig og mere aktuelt anti-muslims en dette?

Ellers helt enig i at man skal kunne gå med miniskjørt uten å få "usømmelig" oppmerksonhet.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, FrP har jo gått ut og sagt dette, så de skal ikke prate om "fæle muslimer".

Horne om voldtekter i 2011: - Jentene har like mye ansvar.

Likestillingsminister Solveig Horne (Frp) mente for to år siden at «jentene har et ansvar for hvilken situasjon de setter seg i» da hun ble spurt om voldtekt av kvinner.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/horne-om-voldtekter-i-2011-jentene-har-like-mye-ansvar/a/10152430/

Anonymous poster hash: d35db...f8e
  • Liker 1
Skrevet (endret)

I artikkelen «Hijab: Undertrykkelse eller frigjøring av kvinner?» gir ekstremistorganisasjonen Islam Net uttrykk for at miniskjørt er en indirekte invitasjon til seksuell trakassering og voldtekt.

Kilde: http://www.rights.no/2015/05/islam-net-miniskjort-er-en-indirekte-invitasjon-til-voldtekt/

Vi har opplevd at muslimer har knust en mcdonnalds gjennom sms aksjon fordi mcdonnalds er amerikansk og usa støtter israel. Med null forståelse for at det er norske selvstendig næringsdrivende livsverk. Og at deres skattepenger har vært med på å gi økonomisk støtte av ulik art til noen av de da de var ny i Norge Kilde: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/angrep-mcdonalds-etter-sms-aksjon-1.6427330

Men når noen av en av deres egne kommer med svært krenkende kommentarer om norske kvinners sommerklær. Går de musestille i gangene.

Det som overrasker meg , er mentaliteten.

Jeg vil hevde at hijaben inngir til seksuell trakasering. Det er en symbolbekledning som forteller meg at hun ikke har noen oppfatnig av egenverdi, og at hun ikke har noen egen vilje knyttet til hva jeg som mann ønsker å gjøre med henne.

En edru norsk dame som tør gå i miniskjørt regner jeg med er istand til å forsvare seg, og jenter som har gått på selvforsvarskurs slutter ikke angrepet før fyren er HELT pasifisert, med fokus på utstyret.

Endret av Druid
  • Liker 1
Gjest Ferie
Skrevet

Du leser feil. Det står da vitterlig i teksten "en indirekte invitasjon til det motsatte kjønn for usømmelig oppmerksomhet" Så drar du frem en 6 år gammel nyhet om angrep på McDonnalds.. Du burde da finne noe mere riktig og mere aktuelt anti-muslims en dette?

Ellers helt enig i at man skal kunne gå med miniskjørt uten å få "usømmelig" oppmerksonhet.

Det handler om å forstå mentalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...