Gå til innhold

Islam Net: Miniskjørt er en indirekte invitasjon til voldtekt

Anbefalte innlegg

Gjest Ferie
Skrevet (endret)

I artikkelen «Hijab: Undertrykkelse eller frigjøring av kvinner?» gir ekstremistorganisasjonen Islam Net uttrykk for at miniskjørt er en indirekte invitasjon til seksuell trakassering og voldtekt.

Kilde: http://www.rights.no/2015/05/islam-net-miniskjort-er-en-indirekte-invitasjon-til-voldtekt/

Vi har opplevd at muslimer har knust en mcdonnalds gjennom sms aksjon fordi mcdonnalds er amerikansk og usa støtter israel. Med null forståelse for at det er norske selvstendig næringsdrivende livsverk. Og at deres skattepenger har vært med på å gi økonomisk støtte av ulik art til noen av de da de var ny i Norge Kilde: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/angrep-mcdonalds-etter-sms-aksjon-1.6427330

Men når noen av en av deres egne kommer med svært krenkende kommentarer om norske kvinners sommerklær. Går de musestille i gangene.

post-71822-54007_thumb.jpg

Endret av Ferie
Skrevet

Ingen oppegående personertar rådene fra islam.net seriøst. Jeg har absolutt ingenting imot muslimer, men det de kommer med er på godt norsk vås.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er svært overrasket :ironi:

• Liker 13
Skrevet

Ja det var jo en bombe :plystre:

• Liker 6
Skrevet

Man skal jo få mene det man vil, men dette var ekstremt idiotisk.

Skrevet

Det er vel hijaben som indirekte oppmuntrer til voldtekt. Den signaliserer jo at det er kvinner som er ansvarlig for menns følelser.

Synes det er rart å ville degradere seg selv til å ha samme impulskontroll som dyr... Og i tillegg legge skylda over på kvinner fordi muslimske menn er for tilbakestående til å klare å styre seg...

Påkledning har ingenting å si for voldtekt eller ei. En voldtektsmann voldtar uansett.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel hijaben som indirekte oppmuntrer til voldtekt. Den signaliserer jo at det er kvinner som er ansvarlig for menns følelser.

Synes det er rart å ville degradere seg selv til å ha samme impulskontroll som dyr... Og i tillegg legge skylda over på kvinner fordi muslimske menn er for tilbakestående til å klare å styre seg...

Påkledning har ingenting å si for voldtekt eller ei. En voldtektsmann voldtar uansett.

Dritpinlig å fraskrive seg alt ansvar fordi man er mann. Og ikke lite frekt når de faktisk befinner seg i vesten nå, det er vår kultur å gå kledd etter været for svarte!! Tenk om menn ikke kunne gått trygge i t-skjorte på sommeren fordi kvinner da måtte voldta han - og at de fikk indirekte støtte fra sine medsøstre fordi mannen ikke hadde heldekkende drakt på seg. Det er intet annet enn ondsinna skadedyr som har den formeningen om at kvinner er fi**e på to ben som skal gjemmes bort.

Anonymous poster hash: bd429...260

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

I følge den samme artikkelen blir det nesten ikke utført voldtekter i Saudi Arabia. Jeg vet ikke hva jeg skal si ...

Anonymous poster hash: 1caf9...cf2
  • Liker 9
Skrevet (endret)

I følge den samme artikkelen blir det nesten ikke utført voldtekter i Saudi Arabia. Jeg vet ikke hva jeg skal si ...

Saudi Arabia vet hvordan de skal få bukt med voldtekter :tunge1:

Endret av Snof
  • Liker 3
Skrevet

I artikkelen «Hijab: Undertrykkelse eller frigjøring av kvinner?» gir ekstremistorganisasjonen Islam Net uttrykk for at miniskjørt er en indirekte invitasjon til seksuell trakassering og voldtekt.

Kilde: http://www.rights.no/2015/05/islam-net-miniskjort-er-en-indirekte-invitasjon-til-voldtekt/

Vi har opplevd at muslimer har knust en mcdonnalds gjennom sms aksjon fordi mcdonnalds er amerikansk og usa støtter israel. Med null forståelse for at det er norske selvstendig næringsdrivende livsverk. Og at deres skattepenger har vært med på å gi økonomisk støtte av ulik art til noen av de da de var ny i Norge Kilde: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/angrep-mcdonalds-etter-sms-aksjon-1.6427330

Men når noen av en av deres egne kommer med svært krenkende kommentarer om norske kvinners sommerklær. Går de musestille i gangene.

Deres egne?

Islam Nets egne medlemmer, mener du?

De forsøker vel ikke akkurat å gå stille i dørene.

Heller motsatt.

De øsnker all den oppmerksomheten de kan få.

Så gratulerer som Islam Nets nyttige idiot på Kg.

:Knegg:

Skrevet

Nå trenger man vel ikke gå til islam.net for å finne sånne påstander. Du trenger bare å gå til en norsk rettssal, så vil du finne at det å oppføre og kle seg på en måte som kan oppfattes som en invitt til sex, faktisk er en invitasjon til voldtekt, også, og langt på vei frikjenner gjerningsmannen.

Det klassiske forsvaret i retten for en voldtektsmann er karakterdrap på offeret. Mao, dersom man kan etablere at hun er lett på tråden, har man langt på vei vunnet.

Og hvis hun både er lett på tråden og har tatt mot en invitasjon til en kopp kaffe, så er det garantert at hun ikke ble voldtatt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger man vel ikke gå til islam.net for å finne sånne påstander. Du trenger bare å gå til en norsk rettssal, så vil du finne at det å oppføre og kle seg på en måte som kan oppfattes som en invitt til sex, faktisk er en invitasjon til voldtekt, også, og langt på vei frikjenner gjerningsmannen.

Det klassiske forsvaret i retten for en voldtektsmann er karakterdrap på offeret. Mao, dersom man kan etablere at hun er lett på tråden, har man langt på vei vunnet.

Og hvis hun både er lett på tråden og har tatt mot en invitasjon til en kopp kaffe, så er det garantert at hun ikke ble voldtatt.

Poenget ditt er?

Anonymous poster hash: 82409...65f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Deres egne?

Heller motsatt.

Med din logikk så burde vi vel heller ikke snakke om rasisme, høyreekstremisme og nazisme. Så lenge vi tier ihjel problemet vil det nok gå over av seg selv, smarten.

Anonymous poster hash: 5446b...d80

• Liker 4
Skrevet (endret)

Med din logikk så burde vi vel heller ikke snakke om rasisme, høyreekstremisme og nazisme. Så lenge vi tier ihjel problemet vil det nok gå over av seg selv, smarten.

Anonymous poster hash: 5446b...d80

Med min logikk om at det er Islam Net som er ekstreme rasister og at man ikke trenger å hjelpe dem med å spre hatefulle budskap, så bør man ikke bidra til problemet ved å hjelpe dem så de får spredd propagandaen sin på Kg.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Poenget ditt er?

Anonymous poster hash: 82409...65f

Poenget hans er slik jeg forstår det at det finnes flere som har stygge holdninger som rammer kvinner.

Spesielt rammer det dem som har blitt utsatt for voldtekt.

Endret av Tøytigern
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye dummere enn hylekoret som hevder at dataspill og fjollete russemusikk fører til voldtekt og drap, mener jeg i alle fall.

Blir jo merkelig nok rapportert lite voldtekt når man trenger 3-4 muslimske vitner for å ikke selv bli pisket til blods for uanstendig oppførsel. Fantastisk elendig rettssystem.

Anonymous poster hash: 87dc0...883

• Liker 2
Skrevet

De glemmer å nevne at voldtektsmannen sannsynligvis kaller som muslim og er fra Irak eller Somalia.

• Liker 1
Gjest Ferie
Skrevet

Deres egne?

Heller motsatt.

Er man idiot fordi man reagerer på en side som har svært spesielle syn på nordmenn.

Det handler om å kunne sammenligne hvordan en del muslimer reagerer når det som de støtter er utsatt vs hvordan en del muslimer reagerer på hva nordmenn synes er normalt.

Skrevet (endret)

Deres egne?

Heller motsatt.

For en fin og høflig kommentar du kommer med overfor trådstarter, der gratulerer henne som nyttig idiot med et stort smil. Kunne vært formulert mye bedre, mye mer høflig, og saken som blir tatt opp er høyst relevant.

Islam net får nok for mye oppmerksomhet. Jeg har tidligere irritert meg over at media har brukt slike idioter alt for ofte. I England så er de enda verre, der islamske fascister som Anjem Choudary får taletid i hytt og pine i alt for mange saker. Ser en liten endring i Norge, der organisasjon LIM begynner å få mer taletid.

http://www.limnett.no/index.php

Sylo Taraku er en mann som man bør lytte til, og som har gjort mye for å bedre inntrykket av muslimer. Blant annet har jeg begynt å se et glimt av håp, der han diskuterte ytringsfriheten i urix etter terroraksjonen i Texas.

Likevel så er det ikke til å komme unna, at holdninger og meninger som det islam net besitter, ikke er noe som tilhører en forsvinnende liten minoritet, selv om mange liker å framstille det slikt. Verdier som Islam net fremmer er rimelig vanlig blant muslimer, og med en titt i resten av verden, så vil du se at de samme verdiene er mainstream. Dette er derfor noe som må taes tak i, og den der "se vekk¨og fornektelsens mentaliteten" som har vært brukt de siste 14 årene, ser ut til å hatt en heller dårlig effekt. Men du ønsker vel kanskje å fortsette med den?

Så var vel dette en liten avsporing, og vi kan gå tilbake å diskutere saken. For den er viktig.

Endret av Snof
AnonymBruker
Skrevet

Det forklarer alle overfallsvoldtektene.

Anonymous poster hash: 0d909...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...