AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Hei. Jeg skal søke om fullfinansiering (Lån) til bolig fra husbanken. Pga vanskelig forhold for å kjøpe bolig, Jeg ble bedt om å hente inn dokumentasjon fra banken, men bankene vil ikke gi meg lån fordi jeg har ikke egenkapital! Må jeg ha dokumentasjon på det også? Even kom med tips til hva jeg burde levere inn og erfaringer. Takk på forhånd Anonymous poster hash: 06301...606
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Hei. Jeg skal søke om fullfinansiering (Lån) til bolig fra husbanken. Pga vanskelig forhold for å kjøpe bolig, Jeg ble bedt om å hente inn dokumentasjon fra banken, men bankene vil ikke gi meg lån fordi jeg har ikke egenkapital! Må jeg ha dokumentasjon på det også? Even kom med tips til hva jeg burde levere inn og erfaringer. Takk på forhånd Anonymous poster hash: 06301...606 Det er akkurat det du trenger dokumentasjon på.Anonymous poster hash: b3d1c...7f7
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Ja, det må du. Banken fikser det fort. Du må sende inn lønnslipper, selvangivelse og evt. dokumentasjon på sosiale forhold som vanskeliggjør kjøp av bolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå