Gå til innhold

Hvor frampå liker mannfolk at dama er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere dater, hvor frampå foretrekker dere at motparten er? Liker dere best og lede samtalene selv, eller går det greit at dama gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best at begge tar ansvar.

• Liker 3
Skrevet

Jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også.

Jeg også.

Anonymous poster hash: a36d5...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Godt sagt.

I det store og hele kan du si at menn virkelig hater å føle at det er kun dem som tar initiativ til ting.

Anonymous poster hash: 239f7...41b

• Liker 3
Skrevet (endret)

Å ta iniativ er ikke mitt problem, mer det at jeg føler meg mer "mann" i datingsettinger.. Jeg er relatvit direkte. Var på date med en som visste seg å være sjenert, så jeg måtte dra igang samtalene mye mer. Og da blir jeg veldig usikker på om jeg blir for "mandig". Snakker mye mer enn motparten når de er litt stille.

Endret av Elinori
Gjest Minesveiper
Skrevet

At du drar samtalene er bare kjekt :)

Skrevet

Så det er mannens ansvar å holde en samtale gående? Om det ikke blir et naturlig fordelt ansvar på begge. Og hvis dama gjør det, så føler hun seg mandig og maskulin?

Uhørt, synes jeg det er. Hvor er vi på vei hen?

Skrevet (endret)

Så det er mannens ansvar å holde en samtale gående? Om det ikke blir et naturlig fordelt ansvar på begge. Og hvis dama gjør det, så føler hun seg mandig og maskulin?

Uhørt, synes jeg det er. Hvor er vi på vei hen?

Nei, har jeg ikke sagt, men forventer at de i det minste er på samme nivå som meg pratemessig, og jeg er ikke av de som prater i hytt og gevær selv. Men ja, at mannen leder an litt mer er bare et pluss synes jeg. Da føler jeg mer at de er interessert og jeg meg mer feminin..

Endret av Elinori
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker at mannen gjør det, og at han legger merke til når jeg blir engasjert i et tema slik at han viser ekstra interesse for å snakke mer om det - sånn at jeg føler meg trygg på å dele min kunnskap eller tanker om det temaet og snakker mere selv også. Så lenge jeg vet han er oppriktig interessert i et tema kan jeg gjerne snakke mye og stille spørsmål osv, men bringer sjeldent opp temaer ut fra det blå selv, for å ikke virke sær (jeg liker litt sære temaer)

Anonymous poster hash: c0e91...7be
AnonymBruker
Skrevet

Når dere dater, hvor frampå foretrekker dere at motparten er? Liker dere best og lede samtalene selv, eller går det greit at dama gjør det?

Liker ikke damer som bare sitter der passivtog forventer å bli underholdt. Vil ha en samtalepartner, ikke en tilskuer.

Anonymous poster hash: 27768...e8d

• Liker 1
Skrevet

Nei, har jeg ikke sagt, men forventer at de i det minste er på samme nivå som meg pratemessig, og jeg er ikke av de som prater i hytt og gevær selv. Men ja, at mannen leder an litt mer er bare et pluss synes jeg. Da føler jeg mer at de er interessert og mer feminin..

Det gir ingen mening for min del.. Tror vi har litt forskjellig syn på hva som er maskulint og feminint, jeg.

Skrevet

Det gir ingen mening for min del.. Tror vi har litt forskjellig syn på hva som er maskulint og feminint, jeg.

Ok, men hva er ditt syn på det da?

Skrevet (endret)

Ok, men hva er ditt syn på det da?

At det er verken eller, en samtale kan skyves fremover i alle retninger av begge kjønn, uten at biologien tilsier det er mer naturlig for den ene eller den andre.

Endret av Ok2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...