AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Det har gått en mnd... Truffet hverandre 5 ganger, har ikke hatt sex, men har en sinnsykt kjemi når vi er i nærheten av hverandre, vi har likevel bestemt oss for å ikke haste med det.. Vi er eksklusive, og det er absolutt ingenting som tilsier at noe skal være galt.. Og jeg som var så fornøyd med å være så rolig og fattet.. Åsså bare BAM!!! Som en tsunami kom redselen og angsten over meg.. Vanvittig irriterende.. Vet ikke hvor jeg vjeg vil med dette innlegget. Må bare få det ut et sted.. For jeg skal iallefall ikke utagerende på det.. Anonymous poster hash: 67b0e...591
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 hyggelig for dere da Men jeg personlig syntes det er merkelig å kalle seg eksklusive når man ikke har hatt sex, med mindre dere er 14-17 år og viser nok kjærlighet og bonding gjennom å leie hender Anonymous poster hash: d8323...71f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Det har gått en mnd... Truffet hverandre 5 ganger, har ikke hatt sex, men har en sinnsykt kjemi når vi er i nærheten av hverandre, vi har likevel bestemt oss for å ikke haste med det.. Vi er eksklusive, og det er absolutt ingenting som tilsier at noe skal være galt.. Og jeg som var så fornøyd med å være så rolig og fattet.. Åsså bare BAM!!! Som en tsunami kom redselen og angsten over meg.. Vanvittig irriterende.. Vet ikke hvor jeg vjeg vil med dette innlegget. Må bare få det ut et sted.. For jeg skal iallefall ikke utagerende på det..Anonymous poster hash: 67b0e...591 Må være vanvittig stressende ...fatter ikke hvorfor du utsetter deg for dating og det der i hele tatt. Anonymous poster hash: 52f3d...f0a
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Redsel for hva? For at det skal bli seriøst eller for at han skal miste interessen?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 hyggelig for dere da Men jeg personlig syntes det er merkelig å kalle seg eksklusive når man ikke har hatt sex, med mindre dere er 14-17 år og viser nok kjærlighet og bonding gjennom å leie hender Anonymous poster hash: d8323...71f Ikke alle orker å knulle rundt og ha sex på date nr.2. Det blir vel så mye angst og usikkerhet knyttet til ting da,så jeg personlige skjønner ikke dette. Med mindre man er veldig ung. Anonymous poster hash: 136f7...af3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 hyggelig for dere da Men jeg personlig syntes det er merkelig å kalle seg eksklusive når man ikke har hatt sex, med mindre dere er 14-17 år og viser nok kjærlighet og bonding gjennom å leie henderAnonymous poster hash: d8323...71f Et forhold skal ikke handle om kun sex. Vi vil bli kjent med hverandre på et annet nivå. Og tanken på sex med andre er liksom ikke aktuelt for noen av oss. Så da falt det bare naturlig for seg. Enkelt og greit. Vi et veldig på nett med hva vi ønsker av oss selv og hverandre. TsAnonymous poster hash: 67b0e...591 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå