Gjest Fia Ferrari Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Idag har jeg kjøpt meg ny parfyme! Det er ingen sensasjon,har ca 100 forskjellige fra før! Har dilla ja! Men denne luktet bare så utrolig godt,det beste jeg noensinne har kjent! Den heter "TROUBLE" og er fra Boucheron. Den kan ikke forklares,men kun erfares! Noen flere som har luktet på den? Synspunkter?
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Jeg har luktet på den, og konklusjonen min er at den lukter prikk likt L'Instant fra Guerlain, som jeg har hatt i ett år. Litt synd, for flasken var helt nydelig, og navnet
Gjest Fia Ferrari Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 At den ligner L`Instant synes ikke jeg,for den har jeg også! Denne er MYE bedre! Da har ihvertfall du og jeg to forskjellige neser! Og det er det som er det fine med parfyme, lukten oppfattes og lukter forskjellig fra person til person!
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Hmm, kanskje jeg må teste den ut en gang til (testet den ca i april, eller noe slikt). Jeg liker L'Instant, men hvis denne er litt mer krydret, tar jeg gjerne imot
Gjest Fia Ferrari Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 "Trouble" er helt ny,kom 20aug.hos ESTHETIC.(skrives det sånn?) Firkanta rød flaske!
Carmen_ Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Tviler ikke på at den er god. Elsker de fleste parfymer fra Boucheron. Me Like!! :enig_animasjon:
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2004 #7 Skrevet 27. august 2004 "Trouble" er helt ny' date='kom 20aug.hos ESTHETIC.(skrives det sånn?) Firkanta rød flaske![/quote'] Joda, her i Norge. Men jeg bodde i Nederland i vår, og der kom den i april
Mette Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 Den skal jeg teste i morgen. Bruker kun Boucheron sin parafyme
Stillest vann Skrevet 15. juni 2011 #10 Skrevet 15. juni 2011 Den skal jeg teste i morgen. Bruker kun Boucheron sin parafyme Og hvor får du tak i den nå for tiden? Jeg har hittil bestilt fra Sverige, men nå har Classic Femme gått ut der også (Beklager - litt - å dra opp gammel tråd)
Wonders Skrevet 17. juni 2011 #11 Skrevet 17. juni 2011 den er deilig, ts. Har oxo den. Den er på kanten til å bli forsterk til jobb for meg, men herlig herlig. Flankongen er dyp rød, firekantet med matt gullkork.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå