Gjest anne på landet Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 Nå har det seg sånn at for endte gang har jeg kutta ut treningsstudio. Har ikkt tid til det og ikke råd heller. Så nå vil jeg gjøre hjemmetrening. Og da lurer jeg på om noen her har noen gode ideer til det? Hva kan jeg gjøre hjemme? Har tenkt å jogge litt, også går jeg jo på yoga en gang i uka. Any ideas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 Pilates. god trening og ikke så tidskrevende, sett av tre dager i uka, 20 minutter til en time per gang. du kan kjøpe bok med øvelser i bokhandelen, men det mye enklere å gjøre det til video, som du kan kjøpe på tvshop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anne på landet Skrevet 27. august 2004 #3 Del Skrevet 27. august 2004 Pilates. god trening og ikke så tidskrevende' date= sett av tre dager i uka, 20 minutter til en time per gang. du kan kjøpe bok med øvelser i bokhandelen, men det mye enklere å gjøre det til video, som du kan kjøpe på tvshop. Ja har vurdert denne. Er den god for kondisjon og forbrenning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 27. august 2004 #4 Del Skrevet 27. august 2004 billigere å laste ned kazaa (light) fra http://www.itpro.no for så laste ned pilates filmer gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 27. august 2004 #5 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg trener hjemme, og det går kjempebra. Jeg tener med manualer, og så har jeg på en treningsvideo hvor jeg bytter litt på de forskjellige programmene. Det tar bare 20 min hver gang, så har du motivasjonen på topp, burde dette gå knirkrfritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 28. august 2004 #6 Del Skrevet 28. august 2004 Kan også anbefale Pilates. Strammer der jeg trenger det, og cm krymper inn både her og der. Men den goir ikke noe særlig kondisjon da, så man må bevege seg litt i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke pålågget-Uma Skrevet 29. august 2004 #7 Del Skrevet 29. august 2004 Hei! Hmm...Ja,finnes jo mye bra trening å gjøre hjemme. Jeg er heeeelfrelst på å HOPPE TAU. Det er jo bare å innvistere i ett hoppetau(eller hoppestrikk..Det kan også brukes til mye annet...) og hopp når du ser på TV eller til sikkerlig treningsmusikk(BodyWork 3 funker bra!) Ellers så er det å gå/løpe i trapper en god trening. Også har du jo også sykling,jogging og alle disse litt kjedlige og vanlige tingene. Men finnes jo masse andre ting som man kanskje ikke tenker på som trening. SEX!!!!!! Ha mye sex.... Blir en del kalorier som fyker av sted da...Og leke med barn...Hoppe på trampoline...Ballspill...Gjøre husarbeid...Danse...Ja,mye trening man kan gjøre uten å ha medlemsskap på treningssentre. Er enig at det kan bli dyrt,ja,men er jo mye bra der også da. Men du får finne på noe morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petzl Skrevet 30. august 2004 #8 Del Skrevet 30. august 2004 Kjøp en treningsstrikk! Cirka 200 kroner i sportsbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå