AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Akkurat idet tidsfristen gikk ut dukket det opp en svaaaaak teststrek på BT-strimmelen. På moben min synes den ganske godt, men den kom ikke godt frem på dataskjerm. Kan legge til at den synes bittelittegrann bedre på den fysiske testen nå som den er tørket. Jeg er ganske sikker på at streken er rosa og ikke grå. Men er den sterk nok til at den er positiv? Gjør det noe at den kom først idet 5-minuttersfristen gikk ut? Skal teste på nytt om noen dager, men tar gjerne mot hjelp til tolkning :D Anonymous poster hash: bab4e...814
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Gjør det forresten noe at den er litt rufsete i kanten? Var sånn da jeg åpna pakka. Anonymous poster hash: bab4e...814
Shinigami Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Jeg ser streken, men er ikke lett å se hvilken farge det er på den.... Men hvis du ser at den er rosa, så er den mest sannsynlig positiv Men jeg tror det er lurt at du venter et par dager og tester på nytt for å være sikker
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 TS her Tusen takk, da er det ikke bare jeg som ser syner Men jeg tar ikke for gitt at den er positiv altså. Leste et sted at blod i urinprøven kan gi falsk positiv, og jeg har spottet eller rett og slett småblødd litt i dag. Så tenker at det kan ha slått ut, selv om jeg hadde tampong i da jeg tok urinprøven (satte den inn før jeg fikk det for meg at jeg skulle teste, er noen dager til IKM så tenkte at den bare kom litt tidlig). Noen som har opplevd å få falsk positiv pga. blod? Anonymous poster hash: bab4e...814
neon_sun Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Har ingen erfaring med blod og tester, men akkurat slik din er, så min første positive test ut. Første dagen slo den svakt ut etter ca 5 min. Dagen etter testet jeg positivt på cb digital. Lykke til
Henschi Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Ser en svak sterk, men ser ikke hvordan farge det skal være. Ta en test om noen dager, masse lykke til! :)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 TS her Tusen takk, da er det ikke bare jeg som ser syner Men jeg tar ikke for gitt at den er positiv altså. Leste et sted at blod i urinprøven kan gi falsk positiv, og jeg har spottet eller rett og slett småblødd litt i dag. Så tenker at det kan ha slått ut, selv om jeg hadde tampong i da jeg tok urinprøven (satte den inn før jeg fikk det for meg at jeg skulle teste, er noen dager til IKM så tenkte at den bare kom litt tidlig). Noen som har opplevd å få falsk positiv pga. blod?Anonymous poster hash: bab4e...814 Det med blod tror jeg neppe stemmer, det er jo hcg fra morkaka som gir de to strekene. Test i morgen tidlig med morgenurin eller vent noen dager, ville ikke latt håpet dø med de tilsynelatende positive testene der ihertfall Anonymous poster hash: 929a5...6a8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 tolker den som positiv. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke frem streken ordentlig før akkurat rundt tidsfristen, og avskreiv derfor testen men så kom resultatet kjappere og sterkere etter hvert. Anonymous poster hash: 0d553...9ff
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Takk for alle svarene! Jeg oppdaterer når jeg har testet i morgen. Har på følelsen av at det ikke er noe å juble for, men det får tiden vise Har god tid, så om det ikke er noe, så går det helt fint. Ikm på onsdag, men må teste i morgen pga "risiko" for utepils - orker ikke finne på en unnskyldning om jeg ikke må.Anonymous poster hash: bab4e...814
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Ts her. Testen ble negativ denne morgenen, ikke antydning til så mye som en skygge. Om forrige test var falsk, hadde skyggeestrek eller om jeg har hatt en kjemisk, får jeg vel aldri vite. Heier for neste måned Takk for mange svar Anonymous poster hash: bab4e...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå