LilleBallerina Skrevet 10. mai 2015 #1 Del Skrevet 10. mai 2015 Hva er din tapasfavoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 10. mai 2015 #2 Del Skrevet 10. mai 2015 Focaccia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Del Skrevet 10. mai 2015 Nå i mai: Grillet asparges med flaksalt og olivenolje. Anonymous poster hash: 4bef1...669 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Del Skrevet 10. mai 2015 Spanske kjøttboller i tomatsaus, poteter med aioli, bacon surrede dadler, asparges surret med bacon Anonymous poster hash: 468a8...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Del Skrevet 10. mai 2015 Dadler med bacon rundt Anonymous poster hash: e0b0e...4f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 10. mai 2015 #6 Del Skrevet 10. mai 2015 Saltbakte poteter med mojo og/eller aïoli Tortilla (omelett med poteter) Kjøttboller Gambas al pil-pil (reker stekt i olje med chili og hvitløk) med brød til Spekemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 10. mai 2015 #7 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg skal også ha gjester på tapas 17. mai og det viktigste for meg er foccaccia og aioli. I tillegg skal jeg ha spekeskinke, oster, kjøttboller, chilimarinert scampi, stenfrie svisker surret med bacon, salte mandler, rød pesto, salat osv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 10. mai 2015 #8 Del Skrevet 10. mai 2015 Hvitløksmarinert scampi! Og focaccia med aioli. Spekeskinke, gjerne med hjemmelaget potetsalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 10. mai 2015 #9 Del Skrevet 10. mai 2015 Asparges og blomkål surret i spekeskinke, og stekt i ovnen/grillet Hvitløk og chilimarinert scampi Hvitvinsdampede blåskjell Minispyd med grillet sjarlottløk, sukkerert, cherrytomat Bruschetta Focaccia Grillet sjampinjong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 10. mai 2015 #10 Del Skrevet 10. mai 2015 Saltbakt potet med aioli Scampi Lefseruller Oster Chorizo Bruschetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 10. mai 2015 #11 Del Skrevet 10. mai 2015 På 17 mai ville jeg gått for: eggerøre laks spekeskinke fenalår salat kringle godt brød rømmegrøt Og kanskje diverse oster og evt. noe mer kjøtt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 12. mai 2015 #12 Del Skrevet 12. mai 2015 Spicy kjøttboller i tomatsaus. Kyllingvinger. Spekemat. Aioli Focaccia Potetbåter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #13 Del Skrevet 13. mai 2015 Kjøttboller med hvitløk og chili i :F Anonymous poster hash: 0502e...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #14 Del Skrevet 14. mai 2015 På 17 mai ville jeg gått for: eggerøre laks spekeskinke fenalår salat kringle godt brød rømmegrøt Og kanskje diverse oster og evt. noe mer kjøtt Ost med oliven og gode tomater. Det er 17. mai og noe tradisjoelt hører til. Fisk er nesten en selvfølgelighet, til et koldtbord ville jeg også hatt varmrøyka makrell og syltet rødbeter og rå løk i skiver. Anonymous poster hash: f3af0...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå