AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Jenta vår på 2.5 år viser liten interesse for do eller potte. Har hatt potte tilgjengelig siden hun var ca 1 år. Hun sier fra noen ganger når hun har bæsja-men ikke alltid. Aldri om bleia er full av tiss. Vi vurderer prosjekt bleieslutt i sommer,men er usikker på om hun er klar. Hun har tisset 1x på do i bhg,aldri hjemme.vi syns det blir lenge å vente til neste sommer igjen....Anonymous poster hash: 3dbe3...b90
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Vår eldste ble klar "over natten" rundt 2år 8mnd. Da fant hun selv ut at hun ville slutte. Dette var ikke på sommeren, likevel gikk det veldig fint Altså ingen grunn til å planlegge så innmari, etter min mening.
bush babe Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Mine har sluttet når de var to år, uavhengig om det er sommer eller ikke. Det er da de har vært klare, så hvis ditt barn blir klar til høsten, kan du vel ikke mene at de må vente til neste sommer? Og de få gangene det har vært uhell, så er ikke det noen krise uansett hva de har på seg. (skal vi ut og på med dress, så må barna tisse før vi går ut, og da skjer det ikke uhell. Så man trenger ikke sommmer for å kutte bleier. (men mine har vært tydelige klare for å slutte, og da blir det ikke søl, skal man lære et barn til å slutte, er det nok fordel med sommer og lite klær).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå