Gå til innhold

Hva koster bensinen der du bor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster bensinen hos deg???

Det er en Statoil stasjon her jeg bor og 300 meter lenger bort er en Smart stasjon.

På Statoil ligger den på 9.89 perr liter og på smart ligger den på 9.28 perr liter.

Fy søren så viktig det er å få med seg forskjellene.

Kan spare masse penger på dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst 5 kroner for mye pr. liter. Akkurat som i resten av landet. :kjempesinna:

Skrevet

I dag er prisen 9,99 her jeg bor. For et par tre uker siden var den helt oppi 10,45 :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva koster bensinen hos deg???

Det er en Statoil stasjon her jeg bor og 300 meter lenger bort er en Smart stasjon.

På Statoil ligger den på 9.89 perr liter og på smart ligger den på 9.28 perr liter.

Fy søren så viktig det er å få med seg forskjellene.

Kan spare masse penger på dette her.

Det er noen ører forskell overalt. jeg gidder rett og slet ikke å køre fra stasjon til stason for å spare tiører.utgjør lite på en tank.

du må vel betale gebyr til banken på Smart og det må du legge til.

Skrevet

Sist vi fyllte..kostet det BARE BARE 8.55 eller noe!

i oslo ja! Vi så det var såå lang kø på den lille bensinstasjonen..og fylle skulle vi uansett..så komvi frem og såprisen...det ble hele tanken og mer det"! :kul:

Skrevet

Her kosta bensinen 9.18 pr liter da jeg fylte igår.

Skrevet

For noen dager siden var det 9,25 tror jeg, blandt Oslos dyreste så vidt jeg vet. Vi bor på vestkanten da, og det vises tydelig i bensinprisene. Men vi handler ofte i Sandvika og fyller på Smart der, mye billigere. Statoil er stort sett alltid dyrest. TV2 Hjelper Deg testet det i fjor og Statoil hadde så godt som alltid høyest pris, mens selvbetjeningsstasjoner som Smart og Jet hadde lavest.

Skrevet

TROMSØ: Kjører forbi Statoil på vei til jobb. Så ikke etter imorges, men i forrige uke var prisen på 10,95 hele uka.

Vi betaler ca 70 øre ekstra pr liter i "veiavgift" her i Tromsø, like greit å gjøre det sånn i stedet for å bygge bomring som mange andre byer har.

Skrevet

8.79, på tide og fylle opp tanken før den går opp igjen...................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...