AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Ble skilt for 3 år siden, vond skilsmisse med utroskap som grunn. Hadde ikke overskudd eller ork til å date eller møte noen det første året. Men etter det har jeg hatt det helt fint uten noen og har ikke gjort noe for å treffe noen. Noen ganger savner jeg en kjæreste, men stort sett har jeg nok med meg selv og barna og mitt liv når barna er hos faren. Hva er deres erfaring? Blir man så sær til slutt at man ender opp alene resten av livet? Anonymous poster hash: 985f0...417
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Tja, vanskelig å si helt sikkert men jeg tror det. Har vært singel i snart 8 og det er nok dessverre de færreste kvinner som ser meg som en catch og det hjelper vel ikke at de får vite at jeg har vært singel lenge så løpet er nok kjørt for min del. Anonymous poster hash: 8cf73...39e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har vært singel 11 år (og nei ikke hatt noen ONS), og jeg er nok sær ja, men opplever ikke at det gjør det mindre attraktivt for andre at jeg har vært singel lenge. Er som regel jeg som avviser eller dumper menn fordi jeg er vant til min egen harmoni og mitt eget "løp" og syns det blir stress å måtte tilpasse seg noen andre siner vaner og interesser. Anonymous poster hash: 580a0...985 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Ble skilt for 3 år siden, vond skilsmisse med utroskap som grunn. Hadde ikke overskudd eller ork til å date eller møte noen det første året. Men etter det har jeg hatt det helt fint uten noen og har ikke gjort noe for å treffe noen. Noen ganger savner jeg en kjæreste, men stort sett har jeg nok med meg selv og barna og mitt liv når barna er hos faren. Hva er deres erfaring? Blir man så sær til slutt at man ender opp alene resten av livet? Anonymous poster hash: 985f0...417 Det er ikke noe å bekymre seg over så lenge du er kvinne ..da trenger du sjeldent gjøre noe særlig innsats selv - bare gå ut litt og sette deg ned å vente litt på at ting skal skje, ikke verre Anonymous poster hash: 20ea9...19d 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har vært singel 11 år (og nei ikke hatt noen ONS), og jeg er nok sær ja, men opplever ikke at det gjør det mindre attraktivt for andre at jeg har vært singel lenge. Er som regel jeg som avviser eller dumper menn fordi jeg er vant til min egen harmoni og mitt eget "løp" og syns det blir stress å måtte tilpasse seg noen andre siner vaner og interesser. Anonymous poster hash: 580a0...985 Sånn er jeg også. Ellers opplever jeg at hypersosiale menn som skifter kjæreste ofte stusser over at jeg har vært singel veldig lenge, men jeg er uansett ingen match med slike menn så det går helt fint. Anonymous poster hash: 312c6...499
Gjest Whatevz Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 3 år singel er ikke lenge da! Nå kan jeg kun prate for min egen del men jeg synes det er positivt med de som har vært singel en stund. Jeg ville heller vært med noen som hadde vært singel en stund enn noen som hopper fra forhold til forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 3 år singel er ikke lenge da! Nå kan jeg kun prate for min egen del men jeg synes det er positivt med de som har vært singel en stund. Jeg ville heller vært med noen som hadde vært singel en stund enn noen som hopper fra forhold til forhold. Helt enig, og han som har vært alene i 8 år hadde ikke vært negativt for min del, mer at han er mer ordentlig enn de som hopper fra blomst til blomst. Anonymous poster hash: 9e8fe...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Man blir da like sær om man er i forhold. Å være "sær" går vel på at man har sine vaner og rutiner, og det har folk i langvarige forhold også. Foreldrene mine har vært gift i 45 år, og har bygget seg opp et fantastisk arsenal av særheter sammen. Da jeg flyttet hjemmefra og inn i studentkollektiv, hvor alle kom rett fra barndomsheimen, hadde vi jo alle med oss et lass med familiesærheter som vi måtte finne ut av hvordan vi skulle leve sammen med. Både jeg og kjæresten min var "evig single" før vi fant hverandre i 30-årene. Vi hadde da begge bodd alene hele vår voksne alder. Det tok litt tid å finne felles vaner, men slik er det vel for alle, uansett om man nå har lagt seg til vanene sine alene eller i et tidligere forhold. Anonymous poster hash: 8300d...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå