Gå til innhold

Tinder; Hva vil han ha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en fyr på Tinder. God flyt i samtalen vår, men vi har ikke gått inn i dybden og hatt dype samtaler, bare så det er sagt.

Når jeg spurte han om snapchat; sier han at han ikke bruker den også sa han til meg; du liker vel å sende korte mikrosekund sexy bilder?;) '' Han ba ikke om noen siden han ikke bruker snapchat, men jeg tullet tilbake og sa at sånt er reservert for en spesiell person (altså en kjæreste).

Nr 2: Vi skal på kinodate (av alle dates, værste form). Igjen jeg tullet med han og sa; ikke velg seter helt bakerst og i hjørnet, og da skrev han; Da gjør jeg det ;)

Og jeg tullet også med at vi kunne se på Fifty Shades of Grey (igjen, ren tull og det fortalte jeg han etterpå). Noe han hadde faktisk lyst til å gjøre. :fnise:

Nå som jeg har lest gjennom dette ser jeg at det er jeg som har...seksualisert samtalen litt, bortsett fra det øverste, så kanskje han ikke vil bare ha det? eller så har jeg gitt han inntrykket av det?

Men av det vi har skrevet, liker jeg denne fyren og håper han ikke bare vil ha sex så bare lurer på hva dere hadde tenkt hvis dere var i denne situasjonen :blomst:

Anonymous poster hash: 4c717...3ed
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex og tror du er ute etter det samme.

Anonymous poster hash: c430e...af8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex og tror du er ute etter det samme.

Jeg har vel sagt i denne tråden at jeg vil bli bedre kjent med han, så nei, jeg vil ikke bare ha sex. Ts.

Gjest miss_sara
Skrevet

Huff, ofte jeg havner i den fellen selv. Jeg tenker ikke over hvor seksuelt jeg skriver noen ganger, og da kan man jo bare takke seg selv for at det er det han vil. Jeg tror man burde prate minst mulig seksuelt i starten, ellers får man vel bare menn som vil ha et FF-forhold.

Skrevet

Muligens. Kan være at han har samme humor som deg og svarer derfor sånn selv. En kinodate er ikke akkurat en typisk date der man prøver å få dama til sengs, tror jeg? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel sagt i denne tråden at jeg vil bli bedre kjent med han, så nei, jeg vil ikke bare ha sex. Ts.

Han kommer med spøker om sex og du er med på leken.

Da kan du ikke si at du ikke har gitt uttrykk for å ville ha sex.

Skrevet

Selv om det bare er tull så kan man tro at veldig seksualisert prat betyr at du er ute etter sex, på den andre siden så har dere vært på en ordentlig date (uten sex?) så jeg vil ikke hoppe til konklusjonen om at det er det eneste han er ute etter med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om det bare er tull så kan man tro at veldig seksualisert prat betyr at du er ute etter sex, på den andre siden så har dere vært på en ordentlig date (uten sex?) så jeg vil ikke hoppe til konklusjonen om at det er det eneste han er ute etter med deg.

Men når man prater på via en app som er kjent som en sexapp, og så vrir praten over på seksualisert snakk, så må jeg ærlig innrømme at det er veldig forvirrende for min del.

Dessuten forsvinner mye av kroppspråket og tonefallet når man snakker. Det er umulig for vedkomne å vite hva den andre mente når det ble sagt.

Men det er nok som du sier, bedre å ikke tro at alle er ute etter sex, selv om det kan være veldig lett å trekke den konklusjonen.

Anonymous poster hash: 10566...6d8

AnonymBruker
Skrevet

Det hele kommer nå an på hvordan du oppfører deg når dere møtes!

Anonymous poster hash: 2f24d...587
AnonymBruker
Skrevet

Huff, ofte jeg havner i den fellen selv. Jeg tenker ikke over hvor seksuelt jeg skriver noen ganger, og da kan man jo bare takke seg selv for at det er det han vil. Jeg tror man burde prate minst mulig seksuelt i starten, ellers får man vel bare menn som vil ha et FF-forhold.

Jeg ender stort sett alltid det motsatte, og blir bare venneforhold av det.

Anonymous poster hash: 98209...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...