Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig interessert i en mann. Han er kompisen til en kompis av meg, men jeg har aldri møtt han. Bare sett bilder osv. Jeg sa til kompisen min at jeg var interessert og nå har vi hverandre på snap hvor vi har snakket litt fram og tilbake.

Saken er at jeg har superlyst til å treffe han. Men vet ikke om jeg tørr å spørre.. Jeg er også veldig redd for å sende for mange snaps til han og virke desperat ut. Jeg synes han er så kjekk!!

Anonymous poster hash: f3b9c...d31
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du 14 år?

Anonymous poster hash: 36c0d...d77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du 14 år?

Anonymous poster hash: 36c0d...d77

Nei, jeg er 25. Jeg vil veldig gjerne ha tips. Vi har jo felles venner, så vil ikke dumme meg ut. Hvordan skal jeg spørre liksom!? Bør jeg vente til han spør? Eller?

Skrevet

Bare spør. Verste som kan skje er at han sier nei, og det er ikke det samme som at du har dummet deg ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare spør. Verste som kan skje er at han sier nei, og det er ikke det samme som at du har dummet deg ut.

Takk for svar:) Jeg er bare usikker på om det er for tidlig. Men er jo vanskelig å vite "hvem han er" via snap.. Han er så kjekk og jeg får sommerfugler i magen! Jeg har aldri vært så frampå før (jeg sa jo til kompisen min at jeg var interessert, hinta veldig)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 25 bør du vite hvordan man oppfører seg som et voksent menneske og ikke være redd for å spørre rett ut. "Hei har vært nysgjerrig på deg en stund, syns du er kjekk, er du ledig og tilfeldigvis hypp på å møtes?" Det er bare fjortisser som driver med sånne subtile "hihi nå sender jeg en snap til og håper å få en i retur, omg jeg fikk en i retur betyr det at han liker meg" og som venter på at den andre skal spørre. voksne folk vet at for å få hva man vil ha så må man ta initiativ.

Anonymous poster hash: e5044...40a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 25 bør du vite hvordan man oppfører seg som et voksent menneske og ikke være redd for å spørre rett ut. "Hei har vært nysgjerrig på deg en stund, syns du er kjekk, er du ledig og tilfeldigvis hypp på å møtes?" Det er bare fjortisser som driver med sånne subtile "hihi nå sender jeg en snap til og håper å få en i retur, omg jeg fikk en i retur betyr det at han liker meg" og som venter på at den andre skal spørre. voksne folk vet at for å få hva man vil ha så må man ta initiativ.

Anonymous poster hash: e5044...40a

Herlige London, du virker langt yngre enn TS ihvertfall. Fakta er at det ikke er aldersbetinget å frykte avvisning, er fler som stresser som TS enn som IKKE gjør det.

Anonymous poster hash: e6276...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutter setter pris på jenter som klarer å si ting som de er. Send han en ordentlig melding og spør om han vil ta en øl. Veldig få sier nei til det.

Anonymous poster hash: c5868...2c4
AnonymBruker
Skrevet

Doe:

post-37809-0-35118800-1431423188_thumb.j

Anonymous poster hash: 171ec...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...