Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da :wink:

Men hva er det?

*nyskjerrig*

Skrevet

Aha!

Høres fint ut, men personlig har jeg litt øyeskyggeskrekk, og holder meg til de helt nøytrale - eller ingenting som oftest...

Gjest anne på landet
Skrevet

hva er spess med de?

*nysgjerrig*

Skrevet

har og slike:) og likar dei veldig godt. Eg har i fargane svart/mørkgrå, brun, grøn og lilla/burgunder. Korleis fargar har du? Og korleis brukar du dei?

Skrevet
Korleis fargar har du? Og korleis brukar du dei?

Jeg har sølv, lysrosa, lilla og burgunder.

Jeg synes den lyserosa er fin og kombinere med både lilla og burgunder.

Body shop-dama sa forresten at hun trodde det kom flere farger til jul,....juhhu... :D

Skrevet

Eg syns dei skiftar ut nye heile tida...:) Gleda meg til neste kombinasjon:)

Skrevet

Er det sånne penne-øyenskygger?

Hvis dere skjønte hva jeg mente.. :)

Skrevet
Er det sånne penne-øyenskygger?

Hvis dere skjønte hva jeg mente.. :)

Nei, det er fire stk små firkanter med øyeskygge som er oppi en liten boks.

Skrevet

Jøjjemei! De er jammen lekre! Eier dem ikke selv, men ble sminket på BS en gang, og synes fargenkombinasjoene var kjempeflotte. Hadde jeg bare hatt litt penger til overs, så...

Gjest GreenSky
Skrevet

Er de dyre da? Ser jeg en svart øyeskygge, er jeg som regel solgt. :)

Skrevet

Trur dei kosta rundt 215 kr...

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er verdt pengene å kjøpe de ihvertfall!!!!!!! Du får jo tross alt fire øyenskygger :) Jeg simpelthenn elsker den lilla!!!!!!!!!! har blå øyne, så lilla fargen passer veldig bra - bruker den daglig :)

Skrevet
Det er verdt pengene å kjøpe de ihvertfall!!!!!!! Du får jo tross alt fire øyenskygger :) Jeg simpelthenn elsker den lilla!!!!!!!!!! har blå øyne' date=' så lilla fargen passer veldig bra - bruker den daglig :)[/quote']

Den lyserosa er også knallfin til blå øyner! (Øyefargen blir på en måte litt fremhevet) :wink:

Gleder meg til de kommer i flere farger... :sminkedokke:

Skrevet

Den lyserosa er også knallfin til blå øyner! (Øyefargen blir på en måte litt fremhevet) :wink:

Gleder meg til de kommer i flere farger... :sminkedokke:

Jeg har ikke rosa cube, men skal nok gå til anskaffelse av det så fort som mulig - Greit å bytte på litt farger :)

Takk for tipset!!!!!!

Skrevet

Så det er 4 øyeskygger i samme etui? Kan man selv velge hvilke farger? Hva kan man velge i? (BS litt langt unna meg for tiden, litt nysgjerrig ble jeg)...

Skrevet
Trur dei kosta rundt 215 kr...

Wow, koster de så mye i Norge? Kjøpte mine for 16 dollar eller noe her i USA. Har "bare" fire farger, men nå som jeg vet at det koster såpass i Norge kommer jeg nok til å hamstre før jeg drar hjem :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg shimmer cubes etter råd fra dere!

Men har dere lyst til å fortelle hvordan dere legger skyggene? Alltid greit med noen tips! :) Jeg har den boxen med sølv og rosa mm.

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...