AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #21 Skrevet 10. mai 2015 Jeg skal til legen til uka, så tenkte jo å nevne dette men har forresten både gjort det éne og det andre på toalettet, uten forbedring... Sist gang jeg hadde vondt, kjente jeg det hjalp bittelitt å tisse. Men jeg vet ikke jegAnonymous poster hash: d635d...e06
Version 2.0 Skrevet 10. mai 2015 #22 Skrevet 10. mai 2015 Du er gravid. Dette kan være så mangt. Kan være tarmene som får dårligere plass, muskel/senestrekk. Kan selvsagt også være mer alvorlige ting, men mest sannsynlig ikke. Har man alvorlige betennelser får man som regel feber eller andre tegn på at noe er alvorlig galt og det skal gjøre meget vondt. Men du kan jo ta dette opp med jordmor når du går på kontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #23 Skrevet 10. mai 2015 Gjør vondere ved innpust. Men regner med det er vekk i morgenAnonymous poster hash: d635d...e06
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #24 Skrevet 10. mai 2015 Gjør vondere ved innpust. Men regner med det er vekk i morgenAnonymous poster hash: d635d...e06 Det høres ut som luft som "sitter fast" i tykktarmskneika. Gjør litt bøy og tøy. Anonymous poster hash: 05e18...923 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #25 Skrevet 11. mai 2015 Høres ut som da jeg hadde hoven milt...både den og levra var så hovne at fettet på venstre side ble dyttet opp og den dag i dag har jeg en fettkul under brystet. Dette var i alle fall det legene sa. Det hadde da gått ganske langt og jeg ble innlagt. Milten kan sprekke, så vil råde deg til å unngå store fysiske anstrengelser til du har snakket med lege...Anonymous poster hash: 620e9...9bc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #26 Skrevet 11. mai 2015 Det høres ut som luft som "sitter fast" i tykktarmskneika. Gjør litt bøy og tøy. Anonymous poster hash: 05e18...923 Jeg skrev at det er forsøkt Anonymous poster hash: d635d...e06
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #27 Skrevet 11. mai 2015 Høres ut som da jeg hadde hoven milt...både den og levra var så hovne at fettet på venstre side ble dyttet opp og den dag i dag har jeg en fettkul under brystet. Dette var i alle fall det legene sa. Det hadde da gått ganske langt og jeg ble innlagt. Milten kan sprekke, så vil råde deg til å unngå store fysiske anstrengelser til du har snakket med lege...Anonymous poster hash: 620e9...9bc Det er ikke så vondt, bare ubehagelig Anonymous poster hash: d635d...e06
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #28 Skrevet 11. mai 2015 http://www.sundhedslex.dk/images/indre-organer-2.jpg Her er et bilde av organene i buken. Smerter i buken kan være veldig mye siden det er vanskelig å vite nøyaktig hvor det gjør vondt. Men som regel så er det helt ufarlige ting, som luftsmerter, strekte muskler ol. Anonymous poster hash: 5c0ea...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå