Gå til innhold

Dumpet og herpes.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Javel, så da sitter jeg her. Dumpet og så heldig å til og med mest sannsynlig ha fått herpes. Har holdt på med en i noen mnd - jeg ble etterhvert ganske så betatt. Vi hadde dessverre sex uten kondom, merket at omtrent 5 dager etter samleie begynte det å gjøre ganske vondt nedentil og klø - og nå er det kommet små blemmer :( Er helt jævelig! Føler meg så langt nede nå at, ja. Og ja, han jeg datet fortalte meg en uke etter vi hadde oss at han er redd for å binde seg og vil ikke at jeg skal være bundet til han - han vil vel være singel og fortsette å eksperimentere. Baaah..

Anonymous poster hash: 06899...30c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært hos legen? Håper det er noe ufarlig

AnonymBruker
Skrevet

Vært hos legen? Håper det er noe ufarlig

Nei, blemmene kom først i går så jeg - så jeg må få dratt i neste uke. Uff, gruer meg :(

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg hos legen. Gi faen i ham. Ta smellen. Kom deg videre i livet :)

Anonymous poster hash: 5037f...c2f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg hos legen. Gi faen i ham. Ta smellen. Kom deg videre i livet :)

Anonymous poster hash: 5037f...c2f

Ja, skal gi faen i han. Virker som om han definitivt har flere jenter på gang samtidig. Dum jeg er som trodde på han. Møter bare drittsekker. :(

AnonymBruker
Skrevet

Lurt å vente med sex til du vet mer hvor du står, så slipper du å oppleve sånt som dette.

Vern om deg selv og din seksualitet. Ikke la en mann komme for lett til!Når du har sex med det samme og t.o.m uten beskyttelse, viser det og noe om deg og dine verdier. Ta vare på deg selv!

Anonymous poster hash: f4d8b...1cf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det er herpes så kan du ikke klandre han. Det kan ta opptil 1,5 år fra du blir smittet til det "blomstrer ut".

Anonymous poster hash: 92cbb...d7b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Om det er herpes så kan du ikke klandre han. Det kan ta opptil 1,5 år fra du blir smittet til det "blomstrer ut".

Anonymous poster hash: 92cbb...d7b

Mnja.

http://www.apotek1.no/sex-og-samliv/seksuelt-overforbare-sykdommer/herpes-genitalis

Fra smitte til utbrudd tar det cirka 4 dager. Noen merker ikke at de har herpesvirus fordi de aldri får utbrudd eller utbruddet er lite.

Så det kan være at hun ble smittet nå, men det kan også hende at hun var bærer før det..

Endret av Chibi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...