Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i frukt.. Spiser mye annen mat og, men spiser mye frukt per dag! Dette er det jeg vanligvis spiser av frukt i løpet av en dag: 3 bananer, 3 kiwier, 2 epler, 4 dl blåbær, 1-2 pærer. Er dette litt vel mye? Burde jeg begynne å spise mindre frukt tror dere?

Anonymous poster hash: 6397e...880
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig hadde ikke spist så mye frukt, blir for mye sukker for meg og min filosofi. Hvis du og kroppen din trives med all frukten og du er fornøyd med vekt og form o.l ser jeg ingen grunn til å kutte ned.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kos deg med frukten din, du! :)

Anonymous poster hash: 38a85...97d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i frukt.. Spiser mye annen mat og, men spiser mye frukt per dag! Dette er det jeg vanligvis spiser av frukt i løpet av en dag: 3 bananer, 3 kiwier, 2 epler, 4 dl blåbær, 1-2 pærer. Er dette litt vel mye? Burde jeg begynne å spise mindre frukt tror dere?

Anonymous poster hash: 6397e...880

Jeg ville ikke spist så mye frukt i og med at det ikke metter så mye. og det blir mye kalorier i så mye frukt. Men dette er fordi jeg slanker meg. Det ville derfor ikke vært så veldig lurt å spise så mye frukt. Selv om det er frukt blir det en del kalorier. Jeg regnet ut at det du beskriver er ca 700 - 800 kalorier tilsammen. Men om du ikke tenker på kalorier er det bare å kjøre på :)

Anonymous poster hash: bad06...a14

Skrevet

Frukt er sunt! (Y)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...