AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Skal til Oslo en helg for en liten ferie. Tar det absolutt som det kommer, men kunne virkelig tenkt meg å møte noen jenter der for å bli bedre kjent. Hvor kan jeg møte jenter i Oslo? Forstår godt at dette ikke er vanlig i Norge, og fort kan oppfattes som kleint. Men ettersom dette er i tigerstaden, antar jeg at der er flere muligheter enn i ei lita bygd. Innspel? Anonymous poster hash: cbb7a...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Ta deg en tur på byen, ingen vil legge merke til at du kommer alene, og om noen skulle spørre kan du bare si at kompisen din er på do. Anonymous poster hash: 3a093...bdb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Skru på Tinder! Anonymous poster hash: 45da0...e17
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Skru på Tinder! Anonymous poster hash: 45da0...e17 Ubrukelig som mann om han ikke ser veldig bra ut. Det er også veldig få jenter som tar intiativ på den appen. Anonymous poster hash: ba166...0db 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Ubrukelig som mann om han ikke ser veldig bra ut. Det er også veldig få jenter som tar intiativ på den appen. Anonymous poster hash: ba166...0db Hvem har sagt at TS ikke ser bra ut? Og initiativ? Alt som skal til er jo at hun sveiper deg riktig vei, så kan du starte samtalen. Anonymous poster hash: 5975e...9c0 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Hvem har sagt at TS ikke ser bra ut? Og initiativ? Alt som skal til er jo at hun sveiper deg riktig vei, så kan du starte samtalen. Anonymous poster hash: 5975e...9c0 Du har tydligvis ikke brukt appen lenge...mulig du er kvinne? Det er noe HELT annet å være mann på den appen. Åpner man for eksempel første melding feil så sletter motparten matchen eller fjerner pga hun er egentlig ute etter personlighets boost og ikke noen å snakke med. Anonymous poster hash: ba166...0db 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Du har tydligvis ikke brukt appen lenge...mulig du er kvinne? Det er noe HELT annet å være mann på den appen. Åpner man for eksempel første melding feil så sletter motparten matchen eller fjerner pga hun er egentlig ute etter personlighets boost og ikke noen å snakke med. Anonymous poster hash: ba166...0db Eller fordi hun sveipa til høyre når hun satt på do å kjeda seg, og innså raskt at dette ikke var noe hun ellers ville sveipe til høyre på - og sletter matchen for å ikke lure vedkommende. Menn har lett for å legge skylda på at kvinnen er arrogant når de ikke får kontakt med hun, men kanskje det bare er tilfeldigheter , eller du selv som gjør deg uinteressant med å komme med standard meldinger som "Hei, hvem er du da?". Høres ut som at du er bitter fordi du sårt trenger boost og bekreftelse selv. Anonymous poster hash: 3a093...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Eller fordi hun sveipa til høyre når hun satt på do å kjeda seg, og innså raskt at dette ikke var noe hun ellers ville sveipe til høyre på - og sletter matchen for å ikke lure vedkommende. Menn har lett for å legge skylda på at kvinnen er arrogant når de ikke får kontakt med hun, men kanskje det bare er tilfeldigheter , eller du selv som gjør deg uinteressant med å komme med standard meldinger som "Hei, hvem er du da?". Høres ut som at du er bitter fordi du sårt trenger boost og bekreftelse selv. Anonymous poster hash: 3a093...bdb Det kan være mange grunner for at vedkommende sletter matchen, men det forekommer ganske ofte. Noen ganger funker det med "Hei" andre ganger ikke. Man må jo prøve å finne på noe som er relevant til bildene eller teksten, men mange jenter har ikke tekst eller linker til bloggen sin. At menn legger skylda på motparten tviler jeg ikke noe på, men dette gjelder også for motparten. Jeg har bare sakt hvordan realiteten er å være en helt ordinær mann på den appen ikke noe mer. Til slutt lurer jeg på hvorfor du begynner å trakassering meg? Har jeg tråket deg på foten? (Forresten har jeg rapportert innlegget siden trakassering vil jeg absolutt ikke ha noe av på dette forumet) Anonymous poster hash: ba166...0db 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Heeiheei! Føler det var mye avsporing her; ingen som har noe flere tips enn tinder? TS Anonymous poster hash: cbb7a...ffd
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Hallo TS. Som Oslo-chick må jeg si jeg ikke syns Oslo er den letteste byen å bumpe borti folk. Må vri hjernen litt, men dette har jeg kommet frem til: - Utestedet Tilt. De har shuffleboard og en del andre gøye ting. Her kan du prøve å komme i kontakt med en jentegjeng og spandere spillingen. - Baren Aku Aku. Veeeldig liten og intim. Drinkene er dyre, her blir jentene glade for å bli spandert på. - Utestedet Ryes. Rølpested med fulle folk. Veldig uformell stemning. Hvis du er ute etter å få kontakt med jenter på dagtid må du virkelig være tøff. Du kan jo f.eks snakke med en jente som sitter på en benk, det har jeg opplevd et par ganger. Men sjelden jeg har blitt så interessert. Tipset mitt er å dra til Torshovparken og lete etter en jente, og spørre om hun vil spille minigolf (finnes rett nedenfor parken). Haha, nå ender du sikkert opp med å møte meg, for jeg er der en del. Anonymous poster hash: c0ff1...d55 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Hallo TS. Som Oslo-chick må jeg si jeg ikke syns Oslo er den letteste byen å bumpe borti folk. Må vri hjernen litt, men dette har jeg kommet frem til: - Utestedet Tilt. De har shuffleboard og en del andre gøye ting. Her kan du prøve å komme i kontakt med en jentegjeng og spandere spillingen. - Baren Aku Aku. Veeeldig liten og intim. Drinkene er dyre, her blir jentene glade for å bli spandert på. - Utestedet Ryes. Rølpested med fulle folk. Veldig uformell stemning. Hvis du er ute etter å få kontakt med jenter på dagtid må du virkelig være tøff. Du kan jo f.eks snakke med en jente som sitter på en benk, det har jeg opplevd et par ganger. Men sjelden jeg har blitt så interessert. Tipset mitt er å dra til Torshovparken og lete etter en jente, og spørre om hun vil spille minigolf (finnes rett nedenfor parken). Haha, nå ender du sikkert opp med å møte meg, for jeg er der en del.Anonymous poster hash: c0ff1...d55 Hør på dette rådet, men ikke spander på damene. Spandering på damer er nytteløst.Anonymous poster hash: 4c425...d88 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 Hør på dette rådet, men ikke spander på damene. Spandering på damer er nytteløst.Anonymous poster hash: 4c425...d88 Altså, jeg er ikke en jente som liker å bli spandert på, og jeg tilbyr nesten alltid å betale først. Men for å komme i kontakt med jenter han ikke kjenner så tror jeg spandering kan være en god åpner. Anonymous poster hash: c0ff1...d55
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #13 Skrevet 12. mai 2015 Altså, jeg er ikke en jente som liker å bli spandert på, og jeg tilbyr nesten alltid å betale først. Men for å komme i kontakt med jenter han ikke kjenner så tror jeg spandering kan være en god åpner.Anonymous poster hash: c0ff1...d55 Fortsatt uenig. Om han skal åpne og bli kjent, så burde ikke penger være inngangsbillett. Det skal ikke koste penger for å måtte bli kjent med en dame. Om den eneste interessen hun har for deg er fordi du spanderte, så har man egentlig tapt før man begynner. Anonymous poster hash: 4c425...d88 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #14 Skrevet 12. mai 2015 Fortsatt uenig. Om han skal åpne og bli kjent, så burde ikke penger være inngangsbillett. Det skal ikke koste penger for å måtte bli kjent med en dame. Om den eneste interessen hun har for deg er fordi du spanderte, så har man egentlig tapt før man begynner.Anonymous poster hash: 4c425...d88 Enig. Anonymous poster hash: cbb7a...ffd 1
Okapi Skrevet 13. mai 2015 #15 Skrevet 13. mai 2015 Jeg tror jeg aldri har observert at spandering har fungert, og jenter jeg kjenner blir enten fornærmet eller synes det er ubehagelig fordi de føler det ligger en implisitt forventning der, eller så ser de rett og slett ned på menn som gjør slikt. Å iblant spandere på noen man allerede kjenner blir en litt annen sak, men jeg tviler veldig sterkt på at "se, jeg har penger, vil du bli kjent?" er noe spesielt effektivt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #16 Skrevet 13. mai 2015 Fortsatt uenig. Om han skal åpne og bli kjent, så burde ikke penger være inngangsbillett. Det skal ikke koste penger for å måtte bli kjent med en dame. Om den eneste interessen hun har for deg er fordi du spanderte, så har man egentlig tapt før man begynner.Anonymous poster hash: 4c425...d88 Neida, jeg er helt enig i dette. Liker ikke å bli spandert på selv. Én øl går greit, men da kjøper jeg gjerne neste. Men f.eks på Tilt må man jo betale for å spille, og da tenkte jeg det kunne være greit for TS å gjøre og invitere noen jenter med på spillingen. Anonymous poster hash: c0ff1...d55
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #17 Skrevet 13. mai 2015 Funker det å stikke alene på Tilt? TS (takk for svar hittil!) Anonymous poster hash: cbb7a...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå