Gabi93 Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Hei! Jeg har veldig lyst til å bli blond om sommeren, men.. hvordan kan jeg gjøre det sånn at fargen vil forsvinne ved vasking? Jeg har mørkebrunt hår og har valgt å ha min naturlig hårfarge når jeg er student og.. blakk Før jeg begynte å studere har jeg hatt blondt hår i flere år og jeg kjenner jeg savner å være blond! Men har ikke råd til å gå til frisøren og fikse ettervekst hele tiden.. Så, er det noen shampoo eller noe som dere har prøvd, sånn at man farger håret og det forsvinner når man vasker håret? :-)
Gjest Pheel Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Man farger ikke hår lysere, da bleker man det og det kan ikke vaskes ut. Forstår heller ikke helt den greia med å bleke/farge hår etter årstider, tenker man burde holde seg til den fargen man liker og kler best uavhengig av det, men du og andre skal jo få gjøre som dere vil såklart.
godtesyk Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 (endret) Man farger ikke hår lysere, da bleker man det og det kan ikke vaskes ut. Forstår heller ikke helt den greia med å bleke/farge hår etter årstider, tenker man burde holde seg til den fargen man liker og kler best uavhengig av det, men du og andre skal jo få gjøre som dere vil såklart. Fordi med blondt hår om vinteren, ser man gjerne litt blass ut i fjeset. og med mørkt hår om sommeren, så blir håret blasst, pga solen. Og for å svare på spørsmålet; hvis du er naturlig mørk, må håret blekes, og det går ikke ut av seg selv Endret 10. mai 2015 av godtesyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå