AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Kan nevne noe: -De som er trege på å svare på mld (altså sykt trege) -De som blir "stille", i stedet for å gi beskjed om at det ikke funker -De som aldri kommer med ideer til hvor vi skal treffes, og sier "nei, finn på noe du, samme for meg" Anonymous poster hash: 33ad3...fb2 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Da jeg datet: Menn som etter to meldinger begynner å spørre om seksuelle preferanser/fantasier etc, evt sender bilder av pikken. De som ikke gjorde noe for å opprettholde samtalen, men kun svarte kort på meldinger. De som alltid var enige uansett hva man sa, også hvis jeg motsa meg selv. De som brukte fem år gamle bilder og "glemte" å nevne at de har lagt på seg 30 kg siden den gang.
Sandie Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Basert på mine erfaringer fra nettdatingens verden kan jeg komme på disse irritasjonsmomentene: -De som forventer svar på meldinger med en gang,og blir fornærmet når de ikke får det. -De som er klengete,og sender laaaange meldinger daglig - selv når du har sagt du er på ferie eller leser til eksamen. -De som stiller spørsmål av privat karakter,f.eks.om antall tidligere forhold før vi har blitt kjent. -De som etter 2 treff tror de er i et forhold med deg og har sjalusitendenser. -De som bare forsvinner og deretter dukker opp som om ingenting har skjedd. -De som ikke har særlig å bidra med,men som krever perfekte damer og tror nettdating er en lettvint måte å få seg kjæreste på.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Sistnevnte irriterer meg, men av erfaring passer jeg ikke med slike menn overhodet. Menn jeg er en god match med (og opplever gjensidig tiltrekning med) er alltid av typen "vil du spise på restaurant X, fredag kl. 20? ". Den passitiviteten du nevner forekommer nesten alltid med menn jeg ikke er veldig keen på og ikke så ivrig på å treffe for date nr. 2. Ellers irriterer det meg når det blir altfor mye gruppeaktiviteter. Greit nok at jeg vil treffe hans venner og han mine, men det kommer jo etterhvert. I starten er det fint å ha one on one dater. Anonymous poster hash: bf02c...913
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Hvor finner dere slike menn? Og hvorfor vil dere ha kontakt med slike folk? Nå er det ei stund siden jeg datet, men gikk da aldri ut med noen om jeg ikke hadde følelser for. Og sånne som dere beskriver har jeg aldri møtt, skjønner ikke hvor dere finner de Anonymous poster hash: 61113...864
Okapi Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Usikkerheten. Jeg hater å lure på hva folk synes om meg. 2
happiest Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Å herregud. Snakker med en på tinder nå. Jeg spør. Han svarer. Han spør ikke tilbake og kommer heller ikke på å spørre om annet heller. Hva er det med enkelte? Samtalen stopper jo selvfølgelig opp om bare en tar intiativet til å holde samtalen igjen. Så ja, det irriterer meg! Selv om det ikke er å kalle for datingfasen da...
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Selve bli-kjent samtalene, Vet ikke hvorfor det er så irriterende, men jeg synes de samtalene ofte blir veldig stivbeinte.
Sandie Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Å herregud. Snakker med en på tinder nå. Jeg spør. Han svarer. Han spør ikke tilbake og kommer heller ikke på å spørre om annet heller. Hva er det med enkelte? Samtalen stopper jo selvfølgelig opp om bare en tar intiativet til å holde samtalen igjen. Så ja, det irriterer meg! Selv om det ikke er å kalle for datingfasen da... Har opplevd det samme selv,og da slutter jeg bare med å sende meldinger tilbake.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Tror jeg blir mest oppgitt av meg selv jeg. Finner små tulle feil med alle menn jeg dater, og i hodet mitt blir de større og verre enn de er. Har ikke hatt sex på 1 år, dater nå en flott mann, og vi nærmer oss der vi skal ha sex, og nå starter jeg og finne feil. Jeg løper rundt spreng kåt. Men blir sikkert ikke sex nå heller, grunnet meg. Anonymous poster hash: 2f0b5...0f9
avida30 Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 - Masing - Prating i ett sett - Forhastelser rundt sex eller antydninger til sex referanser - Skryting av seg selv
Leohar Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 useriøse folk som ikkje vett va dei vill. Men resten er jo ein dell av det sjøl om du irritere deg over småe ting så hjelpe det å beste om dere passere i lag.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #13 Skrevet 11. mai 2015 Nå er jeg ikke singel lenger, men det irriterte meg voldsomt med: - Folk som ikke klarer å legge en plan for neste date, men som impulsivt foreslår ny date "i kveld". Jeg hadde stort sett planer og kunne ikke! Dessuten liker jeg å vite når vi skal sees igjen, ikke bare gå på gress og vente til noen har tid til meg. - Folk som kansellerer dater i siste liten (her var jeg også skyldig selv). - Folk som totalt mangler selvinnsikt, f.eks omtaler seg selv som oppegående og samfunnsorientert uten å ha fått med seg at det er valg til høsten. - Folk som foreslår en tur eller kaffedate som første date. Man får ikke kjemi av slikt! La oss ta en øl, og er det hyggelig så kan vi ta flere øl. Alkohol er viktig for å slippe løs hemningene. Anonymous poster hash: a9bdc...1ca 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #14 Skrevet 11. mai 2015 Har opplevd det samme selv,og da slutter jeg bare med å sende meldinger tilbake. Dette driver en jeg "snakker" med å gjør også. Lurer på om han ikke er interessert da eller? Ellers hadde han vel spurt om noe for å holde samtalen igang? Lurer på om jeg bare skal la være å svare, selv om jeg er superinteressert.. For å se om han tar initiativ til noe da. Anonymous poster hash: a1150...e1d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #15 Skrevet 12. mai 2015 Jeg engasjerer meg og spør spørsmål (Hva er du ute etter?)..for eksempel. Svar: Blablablablablabla..Men jeg får aldri spørsmålet tilbake, så jeg sier ikke hva jeg ser etter i en partner..Men noen uker senere får jeg høre at vi to passer sammen som bare det! Hmmmmmm. Jeg synes det er et tegn på egoisme å ikke bry seg om hva den ene parten egentlig ser etter. Før jeg vet hva han ser etter i en partner så kan jeg vite en ting, at "han fyller mine behov og at vi har god kjemi", men hvis jeg ikke har spurt han så vet jeg jo ikke om jeg kan tilby han noe...sett bort i fra at vi sikkert har fin kjemi. Er dritlei av dater som mener vi bør gifte oss fordi jeg passer så jævlig bra i deres liv, uten at de aner hva jeg ser etter... Anonymous poster hash: ee622...586 2
sjonkelrolf Skrevet 12. mai 2015 #16 Skrevet 12. mai 2015 - Folk som foreslår en tur eller kaffedate som første date. Man får ikke kjemi av slikt! La oss ta en øl, og er det hyggelig så kan vi ta flere øl. Alkohol er viktig for å slippe løs hemningene. Anonymous poster hash: a9bdc...1ca Synes ikke alkohol hører hjemme første gang man treffes. Ellers, folk som sier en ting og gjør noe annet er irriterende. 1
sjonkelrolf Skrevet 12. mai 2015 #17 Skrevet 12. mai 2015 Lurer på om jeg bare skal la være å svare, selv om jeg er superinteressert.. For å se om han tar initiativ til noe da.Anonymous poster hash: a1150...e1d Kan være risikabelt det også. Finnes de som bare unntaksvis sender en ny melding før man får svar på den forrige. Selv er jeg VELDIG streng på akkurat det, hvis jeg ikke får svar på en melding skal det ganske mye til før jeg sender en ny, hvis jeg gjør det da, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #18 Skrevet 12. mai 2015 Nå er jeg ikke singel lenger, men det irriterte meg voldsomt med: - Folk som ikke klarer å legge en plan for neste date, men som impulsivt foreslår ny date "i kveld". Jeg hadde stort sett planer og kunne ikke! Dessuten liker jeg å vite når vi skal sees igjen, ikke bare gå på gress og vente til noen har tid til meg. - Folk som kansellerer dater i siste liten (her var jeg også skyldig selv). - Folk som totalt mangler selvinnsikt, f.eks omtaler seg selv som oppegående og samfunnsorientert uten å ha fått med seg at det er valg til høsten. - Folk som foreslår en tur eller kaffedate som første date. Man får ikke kjemi av slikt! La oss ta en øl, og er det hyggelig så kan vi ta flere øl. Alkohol er viktig for å slippe løs hemningene. Anonymous poster hash: a9bdc...1ca Skulle gjerne datet deg! Du er sikkert jente du og, men vi tenker i alle fall likt. Spesielt impulsiv avtaling, det er det verste jeg vet. Får meg alltid til å føle at jeg gir signaler om at jeg ikke er interessert, når jeg faktisk er opptatt. Det som irriterer meg aller mest er kanskje de som ikke gir det nok tid. Hvis de syns jeg tiltrekkende er det fint å gi det litt tid, da jeg er ganske sjenert i begynnelsen. Anonymous poster hash: f1f08...b43
sjonkelrolf Skrevet 12. mai 2015 #19 Skrevet 12. mai 2015 Ja, sånne som ikke evner å legge planer litt frem i tid er slitsomme. For man har jo ting å gjøre selv, og har man en del å gjøre må man kunne få varsel på forhånd sånn at man har mulighet til å omrokkere, når det er nødvendig. Det som irriterer meg aller mest er kanskje de som ikke gir det nok tid. Hvis de syns jeg tiltrekkende er det fint å gi det litt tid, da jeg er ganske sjenert i begynnelsen. Anonymous poster hash: f1f08...b43 Altså, er det ikke noe der for den ene parten, så er det ikke noe der. Man må være to for å danse tango.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #20 Skrevet 12. mai 2015 Når det viser seg at de har løyet på profilen sin (nettdating). Plutselig er de 5 år eldre enn de sa, eller de har glemt å nevne de to ungene de har fra før, eller de er arbeidsledige. Eller når de skrev at de likte å trene og reise så var det mer prinsippet og tanken på det enn å faktisk gjøre det. Anonymous poster hash: defb3...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå