AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Har nettopp begynt å lakke neglene mine, og syns det er gøy å eksperimentere litt med ulike nail art. Til nå har jeg prøvd å lage en panda, marihøne, noen blomster og helt enkle design som striper, prikker osv. Syns det er gøy, men fikk en kommentar av en venninne at "oi sånn nail art har jeg ikke sett på lenge" Så er det litt ute av moten nå å fortsatt ha fine og morsomme designs på neglene sine? Er det mest vanlig med helt rene ensfargede negler nå kanskje? Og er det en aldersgrense på nail art? Skjønner jo at man ikke kan gå med pandaen ute når man begynner å bli eldre, men hva med blomster og sommerfugler feks? Anonymous poster hash: 9d510...b5e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Du kan gå med det du vil! Ei voksen dame med panda på neglene er bare fint! Har ikke peiling på om det er ute eller inne med nail art, men stilig med dem som ikke følger massen . Kos deg med dine fine negler Anonymous poster hash: 1d0be...649 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Det var vel egentlig aldri "in". Har alltid sett på det som ganske harry, men hver for seg. De som går med slikt har vel neppe brydd seg mye om hva motebildet sier. Anonymous poster hash: 961dc...aec 3
SRC Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har aldri sett på nail art som noe som har vært på moten i det hele tatt. Kan være at jeg tar feil, men Syns det kan være kjempekult, så bare kjør på!
sweg Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Om man får til nail-art selv, så synes jeg at du skal kjøre på. Jeg som er elendig i slikt unngår å gjøre det selv, hahah. Orker ikke å dra til en salong for å få det utført. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Jeg syns det er kjempefint! Vel og merke må det være fint lagt, ser fælt ut når det er ujevnt og slurvete. Det gjelder jo forsåvidt alle lakkerte negler, da! Anonymous poster hash: f1879...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Er ikke det bare hipp hopp damer som driver med slikt? Veldig ghetto Anonymous poster hash: 86193...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå