Gå til innhold

Hvordan ta initiativ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lettere inspirert av en annen tråd begynte jeg å tenke på dette. Altså hvordan en gutt best viser at han faktisk er interessert.

Selv har jeg mer eller mindre vært i forhold store deler av tyveårene, men er nå singel. I denne perioden har jeg hørt mang en skrekkhistorie om gutter som er for ”på”, såpass at det blir direkte slitsom. Så hvor mye tar en kontakt? Hvordan viser du at du ikke er interessert?

Anonymous poster hash: 6d316...eff
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man bare tar initiativ og bryr seg ikke om det blir for mye. Hvis dama er gira så er hun med på alt.

Jeg skrev sinnsykt mye til en dame som var gira, hun påpekte det gang på gang at hun følte seg kvelt, men endte fortsatt opp med å ta kontakt med meg av og til for det.

Spørs hvor gira hun er. Derfor burde du ikke være redd for å ta for mye kontakt. Men selvsagt alt med måte. Tommelfingerregel er at du burde ta kontakt om du har noe spesifikt å snakke om. Hvis du bare skal slå ihjel tid og lytte til hva hun har gjort idag, så anbefaler jeg deg å ikke gjøre det. Ta kontakt når dere vil møtes og finne på noe.

Lykke til

Anonymous poster hash: e8916...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...