Gå til innhold

Han ombestemmer seg og endrer tidspunkt. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en gutt en liten stund. Det har vært litt av og på, og vi har ikke kunne treffes så ofte fordi jeg er en del vekke, og jobber helger.

Men når vi snakkes om å møtes, så er han liksom med med en gang. Men så etter noen minutter får jeg gjerne en mld hvor han sier det kanskje blir litt sent eller om vi kan ta det neste da. Helt ok, men det er litt irriterende at han først svarer ja, for så å ombestemme seg. Og noen ganger når vi har avtale (feks kl 19 en kveld), så får jeg mld om vi ka utsette til kl 20. Ok. Men så får jeg aldri melding når det nærmer seg 20, om hvor vi skal møtes ol. Så sender jeg kanskje mld selv, men får aldri svar. Så kanskje kl 2130 får jeg mld om at det blir gjerne litt sent....

Dette skjer ikke hver gang, men det har skjedd noen ganger. Jeg har bedt han være ærlig og si om han virkelig vil være med meg, eller om han ikke vil. Han sier da at han vil. Jeg har prøvd å være litt "streng" og sagt at jeg vil han skal holde avtaler, evt gi beskjed i god tid om endringer og svare på mld når det nærmer seg (innenfor rimelighetens grenser selvsagt). Og han "er med på den".

Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg få han til å forstå? Jeg vil gjerne bli bedre kjent med han.

Anonymous poster hash: 0db00...618
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en slik fyr og det ble bare verre og verre.Anbefaler deg å bare kutte ham ut først som sist.

Anonymous poster hash: daac4...4ac
Skrevet

Fyren har ingen respekt. Dump han.

AnonymBruker
Skrevet

Han mangler respekt for din tid. Han synes det er på sin plass at du sitter å venter på ham, så er spørsmålet om du synes det er greit?

Om ikke ville jeg ha kuttet ham ut, du bruker tiden din dårlig :).

Ønsker deg lykke til :)

Anonymous poster hash: e9d3c...ee0
Skrevet

Han der kaster du ikke bort mer tid på.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Dump han og finn heller en som faktisk respekterer deg. Hvis du er kjempebetatt av han er det kanskje vanskelig å gå slipp på han, men du bare kaster bort tiden din på han.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb har han, eller hvorfor må han utsette?

Anonymous poster hash: 154a4...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...