Gå til innhold

Servitører i bryllup-hva får de idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig å gi servitører som serverer i bryllup idag? Får de fastpris eller timelønn?hvor mye har dere som jobber som servitør i vanlige jobber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er på jobb 10-15 timer og det er i helga, hva blir rimelig at de får?

AnonymBruker
Skrevet

Er de proffe eller amatører? Tariff er 148 om jeg ikke tar feil

Anonymous poster hash: 3fbaa...917
Skrevet

Vi leide proffe til samme pris som amatører skulle ha.da kuttet vi heller ned med en servitør,siden de jobber kjappere og mer effektivt.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var servitør under studietiden fikk jeg 130,- kr. i timen (og null tillegg for helg eller natt, jobbet 11 timers skift på kveld/natt) pluss tips på 110,- i timen i snitt. Ufaglært.

Anonymous poster hash: f0e9b...52d

AnonymBruker
Skrevet

Serverte i et bryllup da jeg var 14-15. Var med kun under middagen. Fikk 700,- for 3-4 timer.

Anonymous poster hash: c9f4c...483
AnonymBruker
Skrevet

Ble tilbudt 1000 kr, usikker på hvor mange timer det var snakk om. Men jeg takket nei, syns 1500 er på sin plass.

Anonymous poster hash: bae2a...784
AnonymBruker
Skrevet

"Serverte" i et bryllup i fjor, de hadde tapas, så det var mer bare påfyll av de forskjellige tingene, ta vekk tomme flasker etc. Var der i 4-5 timer tror jeg, fikk 1000kr

Anonymous poster hash: 86b01...cdb
Skrevet

Da jeg jobba som servitør, tok vi 160 kr timen. Det var lavere enn konkurrentene våre.

Skrevet

Da jeg jobba som servitør, tok vi 160 kr timen. Det var lavere enn konkurrentene våre.

Konkurrentene dine?jobbet du svart eller via firma?ser i bransjen er det folk som tjener det som i tillegg skal skatte av beløpet.nå betaler jeg fra 150-250 for tre servitører som kan servere.synes det er mye til at det er svart,men slik er det hvis jeg skal ha servitør.tiden da folk hjalp hverandre er vel forbi😉
Skrevet

Konkurrentene dine?jobbet du svart eller via firma?ser i bransjen er det folk som tjener det som i tillegg skal skatte av beløpet.nå betaler jeg fra 150-250 for tre servitører som kan servere.synes det er mye til at det er svart,men slik er det hvis jeg skal ha servitør.tiden da folk hjalp hverandre er vel forbi

Vel, men det er vel greiere å betale folk enn å skylde dem tjenester?

Skrevet

Vel, men det er vel greiere å betale folk enn å skylde dem tjenester?

Jeg har hjulpet folk i bryllup før,og har aldri følt at de har vært skyldig meg tjenester.

Hvis servitørene jobber kun 4-5 timer og får betalt,ordner dere mat til dem også?

Skrevet

Konkurrentene dine?jobbet du svart eller via firma?ser i bransjen er det folk som tjener det som i tillegg skal skatte av beløpet.nå betaler jeg fra 150-250 for tre servitører som kan servere.synes det er mye til at det er svart,men slik er det hvis jeg skal ha servitør.tiden da folk hjalp hverandre er vel forbi

Jeg jobba for min gamle mor, som hadde et privat selskap gående. Vi blei ofte leid ut sammen lokalene vi pleide å være på, men vi fikk alle pengene vi tjente selv. Blei ofte mellom 1000 og 2000 per kveld, på hver av oss, siden drita mennesker ofte blir veldig generøse med tips, men vi gjorde klart lokalene og alt, og rydda vekk festen osv.

Skrevet

Jeg har hjulpet folk i bryllup før,og har aldri følt at de har vært skyldig meg tjenester.

Hvis servitørene jobber kun 4-5 timer og får betalt,ordner dere mat til dem også?

Nei, du nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...