AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Hei! Trenger meg nye gensere og driver å kikker litt rundt på nettbutikker. Utvalget er stort og det er vanskelig å velge, spesielt når en ikke vet hvordan passform og kvalitet er. Derfor lurer jeg på om noen har tips til meg om praktiske, behagelige og fine gensere? Liker at de er litt lange i livet og de må helst være laget av mest mulig naturlige materialer.Noen tips? Anonymous poster hash: 7623a...090
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har en herlig genser på meg nå, måtte kikke bak etter merke . Uno heter den og den har jeg hatt i noen år, fasong og farge holder enda. Vet at det selges Uno fra en butikk i Kragerø. Anonymous poster hash: c5073...d46
Fashionistaen Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 (endret) Liker følgende stoffer i gensere: kasjmir, bomull, silke blandet med bomull, lyocell og viskose. De to sistnevnte er jo kunstfiber og ikke naturfiber, men du vil ikke tro hvor mange damer som kommer innom butikken 100% sikre på at de HATER kunstfiber som elsker disse stoffene. Det er vel strengt talt bare å kikke gjennom butikkene på jakt etter dette. Liker følgende butikker; HM (har sett de har endel i lyocell, hadde kasjmir i vinter), Ralph Lauren, Chantelle Ferrant og Massimo Dutti. Endret 10. mai 2015 av Fashionistaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå