Gå til innhold

Hvor lenge vente på svar på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid er "akseptabelt" å la være å svare på f eks Tinder? Hvor lenge hadde dere giddet å vente før dere gikk videre? Hva gjør dere da isåfall? Sender ny melding? Sletter matchen?

Nå tenker jeg på dem som man ser har vært aktive i mellomtiden..

Anonymous poster hash: aa14f...adc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er lov å bruke lang tid på å svare på Tinder. Tenker i hvert fall at en drøy uke er innafor.

Anonymous poster hash: d6d1a...f6c
Skrevet

Hvor lang tid er "akseptabelt" å la være å svare på f eks Tinder? Hvor lenge hadde dere giddet å vente før dere gikk videre? Hva gjør dere da isåfall? Sender ny melding? Sletter matchen?

Nå tenker jeg på dem som man ser har vært aktive i mellomtiden..Anonymous poster hash: aa14f...adc

"Går videre"? Snakk med hvor mange du vil, og drit i om de svarer eller ikke. Deres tap om de ignorerer, så kan man heller fokusere på de som svarer og man faktisk har en viss interesse for.

AnonymBruker
Skrevet

"Går videre"? Snakk med hvor mange du vil, og drit i om de svarer eller ikke. Deres tap om de ignorerer, så kan man heller fokusere på de som svarer og man faktisk har en viss interesse for.

Er jo kjedelig når en man har snakket med en stund, som man har en viss interesse for (i motsetning til kanskje de fleste andre) slutter å svare.. Var det jeg mente. Er kjedelig å gå rundt å håpe på en melding som aldri dukker opp..:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint for dem som klarer å skrive med flere samtidig,men selv orker jeg ikke det.Vil helst avslutte en kontakt før jeg oppretter en ny.

Anonymous poster hash: 57e0f...212

AnonymBruker
Skrevet

Slettet en del i begynnelsen da jeg ikke fikk svar etter 5-6 dager. Da er de jo tydeligvis opptatt med andre.

Anonymous poster hash: 1cf10...20c
Skrevet

Fint for dem som klarer å skrive med flere samtidig,men selv orker jeg ikke det.Vil helst avslutte en kontakt før jeg oppretter en ny. Anonymous poster hash: 57e0f...212

Da må du belage deg på mye venting, over noe så banalt, som samtaler på tinder

Skrevet

Synes det er lov å bruke lang tid på å svare på Tinder. Tenker i hvert fall at en drøy uke er innafor.

Anonymous poster hash: d6d1a...f6c

Hvis det gjentar seg at det kan ta dager før man får svar er ikke personen veldig interessert, og bør håndteres deretter. Selv avslutter jeg på en ordentlig måte til slutt, når interessen er borte. Selv om det er Tinder man snakker om trenger man ikke kaste alt av høflighet på båten heller.

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg ingenting om nettdating, men jeg ville tro at de sosiale regler er de samme som ellers i samfunnet. Man svarer så fort man kan, men det kan være grunner til at det ikke blir svart, jobb, problemer på hjemmefronten eller mye annet.

Hadde gitt det ei uke, da har hen fått god tid til å svare :)

Anonymous poster hash: c872a...40a
Skrevet (endret)

Hadde gitt det ei uke, da har hen fått god tid til å svare :)

Anonymous poster hash: c872a...40a

Var det jeg praktiserte da jeg var aktiv på tradisjonelle nettdatingsteder. Ikke svar innen en uke etter at meldingen var lest (det kan man se) -> ikke interessert -> slett.

Endret av sjonkelrolf
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mas fra en mann da jeg ikke svarte på en time... Tikket inn meldinger hele tiden. Så du kan gjerne la det gå et par dager. :) Men som oftest vil de som er interessert svare relativt fort. Ikke for fort da, da man ikke vil virke desperat, men nok til at du vet at de er interessert. :)

Anonymous poster hash: 132bf...415
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Du er temmelig desperat om du er så opptatt av at fyren skal like deg at du venter med å svare fordi du er redd han skal tro du er desperat

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer ofte en gang om dagen eller annenhverdag. Det er ikke fordi jeg ikke er interessert men fordi jeg syns det er skummelt og vil ikke gå fort fram. Trenger tid :P

Anonymous poster hash: 50f5e...c26

Skrevet

Jeg må hvertfall gi personen litt over 2 uker føler jeg. Det er fordi jeg jobber i olja og vet hvordan det er å legge fra seg mobilen i 2/3 uker(noe som egentlig er en kjempe befrielse).

Skrevet

Svarer senest dagen etter at jeg har lest meldingen. Å vente flere dager før man svarer ser jeg ikke helt meningen med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer som regel i løpet av samme dag, og forventer svar i løpet av en dag eller to dersom de er innlogget. Jeg sletter aldri matcher, så dersom jeg ikke får svar gjør jeg ikke noe "greie" ut av det.

Anonymous poster hash: 2e491...4e8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må hvertfall gi personen litt over 2 uker føler jeg. Det er fordi jeg jobber i olja og vet hvordan det er å legge fra seg mobilen i 2/3 uker(noe som egentlig er en kjempe befrielse).

Ja.. 2 uker syntes jeg er litt lenge da. Hvertfall når personen har hatt tid til å sitte på tinder å sveipe, men ikke svare deg. Og de fleste jobber jo ikke slik at de må legge fra seg mobilen i 3 uker liksom. Da passer man kanskje ikke helt til å delta på nettdating, da progresjonen vil bli ganske håpløs hvis man plutselig lar være å svare i 3 uker uten å si noe.

Jeg svarer som regel i løpet av samme dag, og forventer svar i løpet av en dag eller to dersom de er innlogget. Jeg sletter aldri matcher, så dersom jeg ikke får svar gjør jeg ikke noe "greie" ut av det.

Men hvis f eks du hadde sluttet å svare noen, fordi du ikke var intr mer, hadde du da slettet matchen? Eller bare latt den være der uten å si noe mer helt ut av det blå?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja.. 2 uker syntes jeg er litt lenge da. Hvertfall når personen har hatt tid til å sitte på tinder å sveipe, men ikke svare deg. Og de fleste jobber jo ikke slik at de må legge fra seg mobilen i 3 uker liksom. Da passer man kanskje ikke helt til å delta på nettdating, da progresjonen vil bli ganske håpløs hvis man plutselig lar være å svare i 3 uker uten å si noe.

Men hvis f eks du hadde sluttet å svare noen, fordi du ikke var intr mer, hadde du da slettet matchen? Eller bare latt den være der uten å si noe mer helt ut av det blå?

TS

Jeg pleier å si i fra dersom jeg ikke føler at det er noe mer å gå på, så jeg har egentlig aldri bare avsluttet en samtale med å "overse" den andre.

Skrevet

TS

For min del blir det evt match når jeg bruker Tinder når jeg er hjemme, men om evt motparten sveiper til høyre må hun evt belage seg på å vente med å få svar fra meg om jeg er på sjøen. Hun kan jo se siste datoen jeg var aktiv og jeg har også nevnt dette i profilen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...