Jinx Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Tips om noe man kan skrive i kortet til brudeparet ? Tenkte å lage et kort selv og har lyst til å skrive noe lurt inni..
Eowyn Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Hva med et fint dikt om kjærlighet (et kort et) eller finne et visdomsord om ekteskap? :-)
lene24 Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 jeg pleier å skrive en personlig hilsen samt et dikt el sitat om kjærlighet eller om ekteskapet. Internett er jo en fin ting når det gjelder å hente inn dette :-)
diddi Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Vi satt og leste gjennom alle kortene på 1-års dagen. Kjempekoselig.
Jinx Skrevet 28. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2004 Jeg finner ingenting, og jeg tenger det NÅ... Noen må vel ha noe ?
Furstina Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Äsch, nyss behövde jag lite idéer och assistans. Skickade precis iväg ett kort till en gammal kompis som gifter sig på lördag. Jag fann en fin dikt om djupet och elden i brudens ögon och livets väg... skrev den i kortet - och sen en hälsning om att jag hoppas deras fortsatta liv tillsammans blir en ljus och lycklig väg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå