Gå til innhold

Kommer gutta ALLTID tilbake ?

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar
Skrevet

De siste årene har jeg datet en del menn. Noen har jeg datet en lang periode uten at det ble noe mer (grunnet forskjellige interesser osv.) Mens andre har vært drittsekker som plutselig etter å ha datet en stund bare kuttet ut kontakten på tvers, eller så kom de med en eller annen bullshit unnskyldning for hvorfor det ikke gikk.

Men her om dagen så var jeg på Tinder, og jeg kom plutselig over bilde til en som ikke ville noe mer, fordi det vi bodde langt fra hverandre. Jeg tenkte meg litt om før jeg svitchet bildet til høyre, så til slutt likte jeg bilde, og det viste seg at han hadde gjort det samme (??) Forstår ingenting for dette var en kar som egentlig ikke hadde noe interesse på slutten, og det er lenge siden vi datet.

Har også opplevd det i andre tilfeller at de enten sender en sms eller ringer etter en lang stund. Hvorfor gjør de egentlig det, når dette er menn som i utganspunktet ikke ville noe mer ? Ligger det virkelig noe i det når man sier at de "alltid kommer tilbake" ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også merket meg faktisk. Jeg flyttet i høst til en annen by for å studere, og plutselig var det en fyr jeg ikke har snakket med på evigheter som tok kontakt. Det samme har skjedd med en annen. Merkelig...

Anonymous poster hash: aa828...c9e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har også skjedd meg flere ganger............tenker at da må det ha vært noe der som fanget deres interesse!! Nå vil jeg gjerne at han det er slutt med skal ta kontakt... he he .....eller skal jeg gjøre det...?

Anonymous poster hash: 968f1...503
  • Liker 1
Skrevet

For meg virker det som at gutter har en tendens til å angre, så lenge ikke noe bedre kommer på bane. Jeg har merket det med de fleste jeg har vært med, bortsett fra de jeg faktisk har hatt lyst til å være med - som eksen. Så om man vil ha gutter lønner det seg å bare kutte kontakt og vente på at de skal komme tilbake haha. Skjønner ikke helt mentaliteten, så det må nok noen av det motsatte kjønn svare på. Personlig synes jeg det er irriterende, fordi jeg aldri får en closure.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette har alltid skjedd meg også, bortsett fra med én. Han fikk samboer og er med henne enda. Ellers har dem tatt kontakt igjen hele gjengen, uansett om det var de som dumpet meg eller jeg som dumpet dem. Tror nok mange tenker at gresset er grønnere, men så var det visst ikke det alikevel...

Anonymous poster hash: 2a7f7...b4e

• Liker 4
Gjest nicecar
Skrevet

Det har også skjedd meg flere ganger............tenker at da må det ha vært noe der som fanget deres interesse!! Nå vil jeg gjerne at han det er slutt med skal ta kontakt... he he .....eller skal jeg gjøre det...?

Hvor lenge har det vært slutt mellom dere da ? Hvis det er mindre enn en mnd så burde du kanskje vente litt til :)

Gjest nicecar
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skal tro på det. Men det sies at så lenge mannen mottar energi av deg i form av at du tenker på han hele tiden så vil han fortsatt holde seg unna. Men når du først har glemt han og gått videre med livet ditt, så vil han ubevisst merke at du ikke sender energi til han mer og derfor vil savnet fra hans sin side bli sterkere. Mulig det ligger noe i den forklaringen, men jeg vet ikke :)

Er egentlig også litt fascinert over at de i 9 av 10 tilfeller alltid kommer tilbake, men det triste er jo at i de tilfellene så er det også slik at man ikke føler noe mer for disse mannfolka.

Den eneste jeg vil skal komme tilbake er han som jeg betegner som min store kjærlighet. Jeg tørr jo ikke å ta kontakt selv, så vi får se hvordan det går.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Opplever det med jevne mellomrom. Sannsynligvis fant de rett og slett ikke noe bedre i mellomtiden.

Gjest Mythic
Skrevet

Opplever det med jevne mellomrom. Sannsynligvis fant de rett og slett ikke noe bedre i mellomtiden.

Og hva skal man tenke om det? Jeg synes i hvert fall ikke det er smigrende. Man blir veiet og funnet for lett, og så finner han ut at "hey...hun var kanskje det beste jeg kunne få, likevel". Sånne får ingen ny sjanse hos meg, hvert fall.

Skrevet

Altså, bryter jeg kontakten, så bryter jeg kontakten. Da er det ingen vei tilbake. Og hvis situasjonen er motsatt gjør jeg det tilsvarende klinkende klart at det ikke er noe poeng i å komme tilbake.

• Liker 2
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Jeg kommer aldri tilbake

når jeg er ferdig med noen da er jeg ferdig med dem. De eksisterer rett og slett ikke lenger for meg

Gjest nicecar
Skrevet

Snakk om sola.. nå var det plutselig en kar som jeg ikke har pratet med på lenge, men som jeg hadde noe på gang med som tok kontakt.. forstår ikke dette her..

Skrevet

Snakk om sola.. nå var det plutselig en kar som jeg ikke har pratet med på lenge, men som jeg hadde noe på gang med som tok kontakt.. forstår ikke dette her..

Snakker om å være desperat...

Gjest nicecar
Skrevet

Snakker om å være desperat...

Han ?

Skrevet

Han ?

Ja, var han jeg mente. Hvis det var han som brøt med deg er han desperat siden han brøt for så å komme krypende. Hvis det var du som brøt er han desperat siden han ikke eier verdighet og er mer enn fornøyd med å være annetvalg.

Gjest nicecar
Skrevet (endret)

Ja, var han jeg mente. Hvis det var han som brøt med deg er han desperat siden han brøt for så å komme krypende. Hvis det var du som brøt er han desperat siden han ikke eier verdighet og er mer enn fornøyd med å være annetvalg.

Ja det er han nok. Og det var han som brøt kontakten =/

Men hva tror du skyldes at disse guttene kommer tilbake egentlig?

Endret av nicecar
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har det vært slutt mellom dere da ? Hvis det er mindre enn en mnd så burde du kanskje vente litt til :)

Tusen takk for svaret :-) Det har vært slutt i bare to mnd. Så jeg venter litt jeg. :-)

Skrevet

For å være helt ærlig så vet jeg ikke, så det skal ikke jeg spekulere i. Jeg vet bare at for meg er sånt utenkelig. Hvis jeg først går til det skritt å bryte kontakten med en jente, så er det en god grunn til bruddet. Og jeg har litt for mye stolthet i meg til å snu på slike ting. Hvordan skulle det tatt seg ut? Nei, på det området er det bedre å gå ned med flagget til topps, da har man i hvert fall verdigheten i behold, og det er veldig viktig for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Dere hadde sikkert god sex og de kunne godt tenke seg en runde eller to ekstra mens de venter på "den rette"...

Ikke innbill deg at de er ute etter noe mer.

Anonymous poster hash: ac4f4...c6a

• Liker 1
Gjest nicecar
Skrevet

Dere hadde sikkert god sex og de kunne godt tenke seg en runde eller to ekstra mens de venter på "den rette"...

Ikke innbill deg at de er ute etter noe mer.

Anonymous poster hash: ac4f4...c6a

Og hva med i de tilfellene der man aldri kom så langt som å ha sex, men at de fortsatt kom tilbake ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...