Gå til innhold

Vår bryllupsdag 22. Juni

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Da var jeg gift!

Hele dagen gikk som smurt, men altfor fort. Fikk dårlig tid til frisøren, så det ble litt stress der, men ellers var alt perfekt. Hadde satt bort alt ansvar med maten, så vi koste oss hele dagen i gjennom, uten å måtte plage familie og venner til å jobbe.

Glemte den lille brudebuketten, så det ble ingen kasting til de ugifte kvinnene, men det var det ikke noe å gjøre med. Jeg hadde foressten solsikker i buketten, og alle syntes det var kjempefint, inkludert meg!

Vi fikk altfor mye brennevin til overs, så ta det til etterrettning bruder! Det blir mer enn nok!! Har fått endel bilder, og de ble skikkelig fine. Venter på de fra fotografen nå.... Bryllupsreisen til Algarve var også perfekt, så gled dere alle sammen, denne dagen er uforglemmelig.

Husk å ikke stresse så mye, ta det med ro, og gjør alt enkelt, men stilfult. Det gjorde vi, og vi er begge fornøyd, og har fått masse skryt i etterkant.

Hilsen Lille_ som ikke får logget seg inn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, Lille! :D Jeg synes alltid det er kjekt å lese om hvordan andre har hatt det i sitt bryllup.

Lykke til videre i ekteskapet :D

Gjest *Perser*
Skrevet
:) GRATULERER SÅ MYE SOM MAN OG KONE :)
Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre som mann og kone. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...