AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Så har Facebook gjort noen endringer igjen, og denne faller ikke i smak. Nå har det eksplodert med innlegg som kommer i nyhetsstrømmen med profilbilder eller statuser eller annet som venner har likt av andre venner. Det er totalt uinteressant. Det var jo noe før, men nå er det helt grusomt. Bladde bare kjapt gjennom og jeg tror ikke jeg overdriver når 80 % av nyhetsstrømmen består av sånne innlegg. Jeg får omtrent ikke med meg hva mine venner selv deler og skriver og får iallfall ikke lyst til å holde meg oppdatert på strømmen nå. Noen som vet om det er mulig å stille inn på noe for å få dette bort? :/ Anonymous poster hash: 6a2f3...50c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Tipper det var samme reaksjon forrige gang facebook endret nyhetsfeeden. Om et halvår eller to kommer du til å klage og kjempe for å få tilbake _denne_ versjonen. Anonymous poster hash: 3fb66...87a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Tipper det var samme reaksjon forrige gang facebook endret nyhetsfeeden. Om et halvår eller to kommer du til å klage og kjempe for å få tilbake _denne_ versjonen.Anonymous poster hash: 3fb66...87a Nå var jeg ikke så happy med den andre oppdateringen heller når man begynte å få opp slike ting i nyhetsstrømmen, men bare av de "nærmeste" vennenen. Denne tar kaka. Det var heller ikke spørsmålet, jeg lurer på om det er mulig å stille inn på noe? Og hvorfor er så utrolig mange så sleivete med personverninnstillingene? Er folk bare uvitende om det, vet de ikke at de deler alle innleggene sine offentlig og at det derfor dukker opp i venners venners nyhetsstrøm, eller bryr de seg ikke? Synest også det var en uting da Facebook gjord det slik at nye profilbilder automatisk ble offentlige, men jeg har alltid stilt de inn til å bare gjelde slik at venner kan se de. Anonymous poster hash: 6a2f3...50c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Jeg også lurer på om man kan skru av dette på noe vis! Jeg er ikke interessert i å se ALT mine venner liker: det er alt fra statuser til profilbilder til sider, og det meste er uinteressant. Spesielt når det er noe en venn har likt av noen jeg ikke aner hvem er. Anonymous poster hash: a63aa...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå