Gå til innhold

Hipp-hipp! Hva skal du på 17.mai i år?:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja dere, da er det bare én uke igjen til 17.mai.

Hva er planene deres for dagen?:)

Anonymous poster hash: f770c...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være hjemme, kanskje spise middag hos foreldrene til kjæresten :) Det har aldri vært aktuelt for oss å oppholde oss i byen den dagen, og i hvert fall ikke nå som vi har en liten valp som hadde blitt overstimulert av så mye mennesker og lyder.

Skrevet

Holde senga til klokka 12 og ta en lang fjelltur og nyte stillheten.

• Liker 2
Skrevet

God frokost med champis, ut å se på tog og ellers bare kose meg med venner og familie.

Skrevet

Jobbe :(

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe på dagen og ut og spise med venner på kvelden. Muligens en tur på byen etterpå -har fri på 18 mai 👏☺️

Anonymous poster hash: 3d0f8...317

AnonymBruker
Skrevet

Drikke meg godt kanon:-)

Anonymous poster hash: 5c969...30d
AnonymBruker
Skrevet

Slå ut sovesofaen og ligge der i nattøyet sammen med typen og spise god mat og drikke sprudlevin. Ser sikkert litt på sendingen fra 17 mai men svitsjer vel over til film etterhvert.

Anonymous poster hash: 992ef...982
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Holder meg bare hjemme

Skrevet

Starter med å spise frokost hjemme, sunn og god frokost bestående av kake og vin;)

Så blir det en tur til sentrum for å se barnetoget, og deretter møte folk.

På kvelden blir det en tur i marka før jeg avslutter dagen hjemme med pølser og jordbærgele pluss kakerester til dessert,og selvfølgelig alkohol.

Gjest Belle âme
Skrevet

Gå i tog og feste, intet meir egentlig :P

Gjest Keikolina
Skrevet

Drar alltid en tur til Sverige 17 mai. Er så stille og rolig der da.

AnonymBruker
Skrevet

Skal på familemiddag, eneste tradisjonen. :)

Anonymous poster hash: c2642...771

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe

Anonymous poster hash: 14fee...935
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på champagnefrokost hos noen venner, før vi drar inn til sentrum for å se Kongen, spise is, pølser og se på alle de andre glade menneskene i gatene. Det er jo en av de fineste dagene i året, hvor alle smiler og har det bra! :D

Anonymous poster hash: 0f077...96d
  • Liker 1
Skrevet

Frokost sammen med kjæresten hos venner, så grillfest om kvelden :) Blir ikke så mye alkohol denne dagen da det er jobb dagen etter, men litt blir det nok!

Skrevet

Tenker jeg tusler stille og rolig ut en tur for å se barnetoget.

Etterpå slapper jeg nok av i hagen med en god bok hvis været er til det, kanskje jeg tar en tur på skauen med en venn senere.

Skrevet

Egentlig ville jeg jo ta på meg fin kjole og se på toget med mamma i år, samt spise middag ute, men det blir ikke noe av siden hun skal jobbe. Og siden venninna mi også skal jobbe så vet jeg ikke helt hva jeg skal fordi det var de to menneskene jeg kunne være med. Og jeg som elsker 17. mai :( Jeg vil ikke dra for å se på toget alene heller. Det blir ikke lett å ignorere hele dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Sette opp et flagg til pynt og lese til eksamen.

Anonymous poster hash: d6f51...d40

Skrevet (endret)

Skal til Oslo som jeg gjør hvert år, feire med familie.

Endret av Wildstar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...