AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Først og fremst må jeg begynne med at jeg er ikke en sånn person som vet ALT om ting og tang så ikke døm meg når jeg stiller dette spørsmålet. Jeg trener styrke annenhver dag (mandag,onsdag,fredag og søndag btw) og de andre dagene gjør jeg noe aktivt. Jeg jobber for å få mer markert mage og for å bli sterkere. Men hvis jeg spiser kvikklunsj (fks) én dag i uka, ødelegger dette da? Får jeg mer fett på magen, eller svekker det på noen som helst det sjangsene mine for å bli sterkere? TAKK fir svar! (Legger til at jeg spiser sunt resten av uka!)Anonymous poster hash: 54cf5...79e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Det ødelegger hvis du går i kalorooverskudd. Men hvis du ligger i underskudd resten av uka, vil ikke én kvikk lunsj ødelegge noe særlig. Anonymous poster hash: a50f7...717
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Nei, du ödelegger ingenting ved å kose deg en gang i blant Anonymous poster hash: e3fc3...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå