AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Når en ser på selvskadingen Europeiske og andre vestlige land driver på med når det kommer til innvandring ol. At våre etterkommere ikke skal få lov til å ha egne land. Kan dette ha en direkte sammenheng med kvinnelig selvskading? At de føler seg skyldig for ett eller annet de ikke har begått? Eks. at vestlige land har gått til krig og tatt over landområder slik alle land har gjort? Norge har i alle fall ikke gjort det. Anonymous poster hash: 31b1d...316
maskineple Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 oleoh? Seriøst, ingen som gir vekk landet. Nå begynner folk å bli lei av disse trådene. Våre etterkommere får det du etterlater dem, ingen har krav på " land " utenom staten. 3
Gjest oleoh Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 oleoh? Seriøst, ingen som gir vekk landet. Nå begynner folk å bli lei av disse trådene. Våre etterkommere får det du etterlater dem, ingen har krav på " land " utenom staten. Er du en idiot? Landet ble skapt av folket, for folket. Staten har ikke krav på noe som helst, staten eksisterer for folket, ikke omvendt. Etterkommerne våre har krav på landet, staten og folkene som styrer den har ikke krav på noe. Bare en kald fengselscelle dersom de ikke gjør som de skal. Landet er for det norske folk.
Tøytigern Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Når en ser på selvskadingen Europeiske og andre vestlige land driver på med når det kommer til innvandring ol. At våre etterkommere ikke skal få lov til å ha egne land. Kan dette ha en direkte sammenheng med kvinnelig selvskading? At de føler seg skyldig for ett eller annet de ikke har begått? Eks. at vestlige land har gått til krig og tatt over landområder slik alle land har gjort? Norge har i alle fall ikke gjort det. Anonymous poster hash: 31b1d...316 Hæ? Hva har du røyka, nå? (Og kan jeg få litt...? ) 4
Gjest oleoh Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Hæ? Hva har du røyka, nå? (Og kan jeg få litt...? ) Ja, det kan du. Har noen sigarellos jeg røyker på av og til. Om du er i Bergen kan du få resten av pakka
Tøytigern Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Ja, det kan du. Har noen sigarellos jeg røyker på av og til. Om du er i Bergen kan du få resten av pakka Det må være noen heftige sigarellos... Synd jeg er så skjelden i Hordaland... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå