Gå til innhold

Snart IVF, skal starte med nesespray. Kraftigere PMS plager ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal snart starte med IVF. En uke føre mensen kommer så skal jeg starte med nesesprayen, men jeg har veldig kraftige PMS plager når jeg har mensen, kan PMS plagene bli kraftigere da ?

Anonymous poster hash: 6da22...ae2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine fysiske plager er veldig milde. Psykisk var det som ille pms hvis det skjedde ting jeg ble veldig opprørt over, mye gråting et par ganger og vanskelig å hente seg inn igjen, men det var ikke svart hele tiden. Jeg ble også gradvis trett og energiløs, det merket jeg mest da livslysten begynte å komme tilbake. Advarer mannen din og legg opp til mindre stress de ukene om du kan. For min del tålte jeg p-piller dårligere enn sprayen, og det var positivt å komme igang, også ande gangen, så jeg tok ikke skrekken. Håper det blir greit for deg.

Skrevet

Hei! Jeg blir helt spinn vill før mensen, men under hormonbehandling i forbindelse med IVF gikk det overraskende fint :-)

Eneste jeg merket av bivirkninger var litt vektøkning. Men det er så forskjellig, så vær forberedt på litt psykiske bivirkninger for sikkerhets skyld, og advar mannen :-) Håper du slipper de verste humørsvingningene! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...