AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Trains av porcupine tree er kanskje en av de fineste sangene jeg vet om. Steven Wilson derimot har jeg ikke hørt noe av. Anonymous poster hash: 7f6f9...8da 1
bippo Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Ja! Har sett både Porcupine Tree og Steven Wilson live, og det er noen av de beste konsertopplevelsene jeg har hatt. 1
DeLorean Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2015 Steven Wilson og PT er konsertopplevelser begge to Er blodfan jeg da og har fulgt dem siden 2002. Ville kanskje høre om det var noen fans her inne. Men KG er nok feil sted. Uansett, den strålende konserten til SW på SS i april var helt utsolgt. Anbefaler absolutt den nyeste plata til SW - Hand.Cannot.Erase. Låter som Perfect Life, tittelsporet og Routine viser hvilken dyktig låtsmed han er. For progfans er Home Invasion og 3 Years Older glimrende!
bippo Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Ja, den nye plata er kjempebra Jeg og samboer så dokumentaren han har hentet inspirasjon fra, Dreams of a Life, for et par måneder siden, og det er litt kult å kunne høre på sangene og skjønne hva han synger om. 1
Gjest Sunhands Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Jeg er ingen kjempefan, men jeg har sett dem live på Roskilde, og de er veldig gode musikere.
Gjest The damned Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Ja, jeg liker Porcupine tree. Lenge siden jeg har sjekket ut om de har kommet med noe nytt, men kanskje jeg skal ta opp igjen tråden Har ikke fått sett dem live. Sikkert en fantastisk opplevelse
DeLorean Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Til The Damned, Porcupine Tree er lagt på is dessverre til fordel for Steven Wilson`s soloprosjekt. Siste plate var The Incident fra 2009. La oss håpe dem kommer sammen igjen og når de gjør det (hvis), se dem live. De kommer alltid til Norge! De er en utmerket liveopplevelse Endret 15. mai 2015 av DeLorean
Gjest The damned Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Til The Damned, Porcupine Tree er lagt på is dessverre til fordel for Steven Wilson`s soloprosjekt. Siste plate var The Incident fra 2009. La oss håpe dem kommer sammen igjen og når de gjør det (hvis), se dem live. De kommer alltid til Norge! De er en utmerket liveopplevelse Åja,er soloprosjektet hans verdt å høre på? Ja,må få med meg det hvis de begynner å spille sammen igjen
DeLorean Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2015 Ja er du gal, det er massevis av bra låter å finne på SW's solo plater. Ingenting finnes på Spotify, så du må på YouTube. Sjekk ut Insurgentes, Luminol, Postcard, The Raven That Refused to Sing, Harmony Korine, Perfect Life, Routine m.flere. Dette er kvalitetsmusikk i alle ledd :-)
DeLorean Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 15. mai 2015 Gjør det. Også gir du meg tilbakemld. Ok? Jeg håper du kommer til å takke meg ;-)
bippo Skrevet 16. mai 2015 #14 Skrevet 16. mai 2015 Og hør godt på alle tekstene! Det lurer seg en god historie i nesten alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå