AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei. Hvis jeg vinner 1 million i flaxlodd. Hvordan vil jeg få pengene? Fra i butikken eller må ringe? Burde jeg legge pengene på kontoen min? Hva med skatt? Takk på forhånd Anonymous poster hash: f5fbf...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 9. mai 2015 #2 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Tror du butikken har 1 mill baki safen som du bare kan hente ut randomly "når" du vinner eller? Summer over 1000,- tas videre av norsk tipping, og ikke kommisjonær. Du har vel spillekort? Hvis ikke spør de deg vel om kontonr Edit: Trodde det var 10 000, ikke 1000 Endret 10. mai 2015 av vestia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Del Skrevet 9. mai 2015 Tror du butikken har 1 mill baki safen som du bare kan hente ut randomly "når" du vinner eller? Summer over 10 000 (tror jeg) tas videre av norsk tipping, og ikke kommisjonær. Du har vel spillekort? Hvis ikke spør de deg vel om kontonr Gi dem konto nr og gå? Hvordan kan jeg stole på dem? Anonymous poster hash: f5fbf...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Del Skrevet 10. mai 2015 Gi dem konto nr og gå? Hvordan kan jeg stole på dem?Anonymous poster hash: f5fbf...072 For større premier må du sende inn loddet.Anonymous poster hash: 85fbc...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 10. mai 2015 #5 Del Skrevet 10. mai 2015 Når vi vant 500 000 på Flaxlodd på tidlig 2000 tallet så morten min til Norsk Tipping, et eller annet sted. Kongsberg eller Hamar? Husker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 10. mai 2015 #6 Del Skrevet 10. mai 2015 Gi dem konto nr og gå? Hvordan kan jeg stole på dem?Anonymous poster hash: f5fbf...072 Det sa jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. mai 2015 #7 Del Skrevet 10. mai 2015 Anbefaler å snu flaxloddet og lese det som står på baksiden - der står alt du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #8 Del Skrevet 13. mai 2015 Ring Norsk Tipping. En litt ut i familien vår med div handicap ble forsøkt svindlet da han på 90tallet skrapte seg frem til 3 x 500 000. Viste det i kassa, innehaver studerte det nøye, skrapte litt her og der og kastet det i søpla og sa det dessverre var en feil. Han plukket det opp, tok det med til foreldrene som kontaktet norsk tipping. Loddet var selvsagt ekte og han fikk sine 500 000. Jeg hadde aldri utsatt meg for den risikoen det er å annonsere til fremmede i en butikk at jeg har vunnet store beløp. Anonymous poster hash: de638...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #9 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg hadde personlig overlevert det på Hamar hvis mulig, dersom det først måtte dit fremfor at man bare kunne oppgi et nummer på loddet. Det er ikke tull heller. Nå bor jeg i Oslo, så det er ikke mer enn et par timer unna, men hadde jeg hatt en mill. i form av et skrapelodd hadde jeg virkelig ikke tatt noen sjanser. Men alt står på loddet. Eventuelt får du ringe Norsk Tipping på Hamar. Jeg hadde ikke stukket på Rema og bedt om å få ut tusen tusenlapper. Anonymous poster hash: 3fe3b...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå