Gå til innhold

60-års gave til far

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min far fyller 60 til neste år og jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg kan gi ham.

Idé nummer 1 er at jeg enten får fikset den gamle filmfremviseren hans eller kjøper en ny. Dere vet sånn som viser filmer på veggen. Han har mange filmer frs sin tid i Afrika som jeg er sikker på at han kunne tenke seg å ha muligheten til å se igjen.

Idé nummer 2 er at jeg tar ham med til Ghana. Han jobbet der på 70-tallet og jeg tenker det kunne vært artig for ham å dra tilbake. Problemet her er at jeg tror han ville følt at han må passe på meg og ta ansvar hele tiden. Jeg er reisevant og har vært i mange steder av verden. Likevel tror jeg han ville hatt en trang til å passe på meg siden jeg er datteren hans.

Hvilken idé synes du er best? Den første er kanskje mest realistisk, det innser jeg. Samtidig kan den også være en julegave. Jeg føler jeg har mindre tid til å ta ham med til Ghana. Han er forøvrig med god helse, jobber fulltid, trener regelmessig og spiser sunt. Det er altså ingen helsemessige årsaker til at han ikke kan reise. Jeg har forresten tenkt å spørre ham om han kunne tenke seg å reise tilbake. Svarer han nei er idéen utelukket.

Håper på noen innspill. :)

Anonymous poster hash: f81a9...7eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge er en fiiiin ide!

Du kan eventuell begynne med å spørre han om han tenker seg tilbake til Ghana, hvis han ønsker det så kan du overraske han med en fin opplevelse tur sammen og det gjør han nok veldig glad for minner for livet og med deg! 😊 så kan nr 1 du gi i julegave eller neste bursdag ;p

Hvis han kunne ikke tenke seg tilbake så blir dt da nr 1 ;)

Anonymous poster hash: 98e45...b79

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hjelpen.

Jeg innser jo at idé nummer 1 er mest realistisk.

Anonymous poster hash: f81a9...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...