AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Har vært gravid to ganger med samme mann under fem år (et barn + en ma). Har vært prøvere et og et halvt år nå, med 12 pp (har truffet eggløsning ganske bra omtrent hver gang + at jeg har gått på to pergokurer uten graviditet som resultat). Eltestene mine slår ut hver måned, og har tidligere vært på en ulundersøkelse der alt så bra ut. Har fått time hos gyn i det offentlige om noen måneder. Skal ta blodprøver i mellomtiden, og skal gjøre dette i sommer. Dere som har vært gravide før, men som det tok tid med når dere skulle prøve på nr. 2/3: hva gjorde dere for å bli gravide? Fikk dere hjelp hos gyn? Hva om vi må ty til prøverør (håper selvfølgelig at det skal klaffe uten), får vi da dekt noe av det offentlige da jeg har vært gravid to ganger før? Første gangen brukte jeg et halvt år på å bli gravid, andre gangen en måned. Så rart at det tar så lang tid nå. Er så utrolig lei hele prøvetiden. Erfaringer? Takker for alle svar! :-) Anonymous poster hash: de6fb...621
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Sikker på det ikke er hos han problemet ligger? Anonymous poster hash: 41d7b...11b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Vi hadde sex hver dag i tre mnd, så satt spiren. Ble nesten kjedelig Så totalt brukte vi 6 mnd på barn nr. 2. Anonymous poster hash: 2b4d6...b66
Biloba Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Dere vil ha rett til inntil 3 fulle ivf-forsøk for å lage et barn nummer 2 hvis det blir nødvendig. Får dere befruktede egg på frys vil dere få bruke dem også evt senere.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Takk for alle svar Alle nødvendige prøver blir tatt i sommer. Jeg har jo vært gravid to ganger før, aner ikke hvorfor det tar så lang tid nå.. Noen som vil si noe om ventetid på sykehuset for IVF? Hvilket sykehus tilhørte dere? Anonymous poster hash: de6fb...621
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Takk for alle svar Alle nødvendige prøver blir tatt i sommer. Jeg har jo vært gravid to ganger før, aner ikke hvorfor det tar så lang tid nå.. Noen som vil si noe om ventetid på sykehuset for IVF? Hvilket sykehus tilhørte dere?Anonymous poster hash: de6fb...621 Mellom 6-9 mnd, deretter må du utredes, så må det sendes søknad om ivf, deretter må du på medisiner og produsere egg over ett par mnd før de har uttak og de setter inn egg.Anonymous poster hash: df730...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Mellom 6-9 mnd, deretter må du utredes, så må det sendes søknad om ivf, deretter må du på medisiner og produsere egg over ett par mnd før de har uttak og de setter inn egg.Anonymous poster hash: df730...9c7 Takker for svar. Har ikke fått time hos gyn før en av de første dagene i oktober.. Vurderer å bestille privat før den tid, men føler jeg må "prøve litt til" før jeg kan få utredning da jeg har vært gravid to ganger før.. Anonymous poster hash: de6fb...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå