Gå til innhold

Du som giftet deg hos tingretten...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du/dere på?

Hadde dere musikk, dikt, vekslet ringer?

:-)

Anonymous poster hash: a7fea...9fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bryllupskjole, en hvit med langt slep og havfrue-form :) Mannen hadde dress.

Vi ønsket ikke å gjøre så mye ut av selve seremonien, den er faktisk ganske fins slik den er, og helt ærlig orket jeg ikke styret med å planlegge mer på det stadiet :) Så ingen dikt eller musikk, men vigsler leser jo opp en del tekst som jeg syns var fint og verdig.

Vi utvekslet ikke ringer, men har vært i vigsel på etterkant hvor paret utvekslet ringer.

Anonymous poster hash: 10aba...13a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bryllupskjole, mannen hadde dress. Vi vekslet ringer. 8 gjester. Ingen sang, dikt, musikk.

Anonymous poster hash: 0e8b0...0a3
Skrevet

Vi hadde bunad, eg leigde ei lita sølvkrune på Husfliden, seremonien varte ca 15 min og var veldig fin. Dei hadde pynta vigselrommet m lys og roser. Alle 13 gjestene var med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg om to uker, har hvit, klassisk kjole, ikke så veldig voldsom. Han skal ha dress. Vi skal ikke ha noe dikt osv, men tenkte vi skulle utveksle ringer :)

Anonymous poster hash: a4353...9a7

Skrevet

Gifter meg i juni. Skal ha brudekjole, men ikke en voldsom en. Vi skal ha en diktopplesning og en sang. Trolig veksle ringer også. Vi blir 25 totalt under vielsen (fordi vi har stor familie). Tror det blir fint (og litt trangt og intimt, hehe).

• Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Giftet meg i hvit brudekjole med slep og mannen i smoking.

Hadde ikke ekstra diktlesning da vigsleren leste fine ord. Synes det var en veldig intim og fin seremoni. Forlovere og barn var med. Ingen flere var med da giftemålet ikke ble annonsert før etterpå.

Anonymous poster hash: eba65...7a5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en lilla, litt finere selskapskjole (knelengde) og sølvsjal + smykker. Mannen hadde dress.

Og når det gjelder sang, dikt ol så hadde vi ingenting annet enn det som var "standardpakke", men hun som viet oss leste på eget initiativ et dikt og hadde en fin liten tale (som jeg husker veldig lite av...). Så selv om vi ikke gjorde noe ut av det så ble det for vår del veldig fint.

Anonymous poster hash: e7b46...caf
Skrevet

Jeg hadde en lang rød kjole, slør og brudebukett. Mannen hadde smoking. Hadde tenkt å ha musikk, men glemte å ta den med. Ringene tok vi på oss da vi forlovet oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...