Gå til innhold

Salg av brukte kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg giftet meg tidligere i sommer og nå forsøker jeg å selge min nydelige brudekjole. Kom over en link i dag som kanskje kan være nyttig for andre lesere av KG.

Brudekjoleformidlingen arrangerer salg av brukte brudekjoler i Bergen i oktober. Se her for mer info http://www.brudekjoleformidlingen.no/brude...dekjolesalg.asp

Er det noen som har erfaringer fra tilsvarende salg tidligere år? Ble kjolen solgt?

Tar også gjerne imot tips dersom noen vet om andre lignende messer på østlandsområdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset :blomst_opp:

Har prøvd å selge kjolen min i 1 år, og enda den er laaangt under halv pris, har ingen så mye som ringt en gang.. det er ikke lett med andre ord :roll:

Kanskje lettere hvis folk få se den :sjarmor:

Skrevet

Kan man bare sende kjolen sin dit slike messer er eller?

Skrevet

Jeg holder på å lete etter brukt kjole nå. Skal gifte meg til neste år, og vil være ute i god tid.

Det jeg har lagt merke til er at mange har svært høy "brukt kjole pris." Alt fra 5000 - 10 000 kr. Jeg skjønner at når kjolen kostet 14 000 kr ny, så virker halv pris som "billig".

Men jeg har tenkt å bruke ca 2 - 3000 kr på kjole, og har etter 2 uker allerede funnet flotte kjoler (nye og brukte) til denne prisen.

Og utrolig viktig: Skriv pris, str og ha bilde av kjolen. Annonser uten bilde blir ikke sett på engang.

Lykke til alle som skal selge :-)

Skrevet

Noen priser er også inkludert tilbehør som feks. underskjørt..........men det går vel an å komme frem til en annen pris om man bare vil ha kjolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...