AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Skal 5 dager ti Amsterdam med en venninne. Tenker å ta tog til Brussel og overnatte en natt. Noen som har tatt tog fra Amsterdam til Brussel? Hvor på nett kan man finne tidstabell hvor det står når tid togene går mellom Amsterdam og Brussel og retur dagen etter? Anonymous poster hash: 8d424...336
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 http://www.raileurope-world.com/train-tickets/journey-insights/article/brussels-amsterdam Anonymous poster hash: 55ced...dc8
annebanane Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Har selv brukt Thalys, som er et hurtigtog som går mellom Frankrike, Belgia og Nederland. Nettsidene deres er veldig gode; thalys.com
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 takk for tips.. thalys ble litt dyrt for to studenter på budsjett... over 1000kr per pers, var litt dyrt når vi bare skal være der en dag.., men fant rimeligere tog til ca. 750kr tur/retur per pers Takk for hjelpa! Anonymous poster hash: 8d424...336
elisedn Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Jeg var på Interrail tur sammen med søstra mi i fjor sommer og da tok vi tog fra Amsterdam til Brussel. Vi kjørte med togselskapet Thalys. www.thalys.com har oversikt over rutetider. Da vi skulle bestille togtur, ringte jeg NSB og bestilte billetter for utlandet der. Her kan man stå en stund i kø, men når man først får svar, fikk jeg god service og etter min mening var dette en veldig enkel måte å få bestilt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå