Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

halvSøstern til sambo skal konfirmeres i morgen. Vi kjøpte et sølvarmbånd som kostet ca 560 kr.

holder dette? eller skal vi legge ved en 500 lapp?, gaven er fra oss begge.

Endret av Snublefella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyyyytt

Skrevet

halvSøstern til sambo skal konfirmeres i morgen. Vi kjøpte et sølvarmbånd som kostet ca 560 kr.

holder dette? eller skal vi legge ved en 500 lapp?, gaven er fra oss begge.

Vanskelig å svare på.

Har dere god råd, så synes jeg det kan virke litt lite.

Har dere dårlig råd synes jeg det er en flott gave.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er en helt ok gave. Bare husk å gi sånn nogenlunde likt hvis det er flere søsken som skal konfirmeres i årene framover.

Selv har jeg en stesønn som i tillegg til mitt barn som er hans stesøsken, har halvsøsken på morssiden. Konen hans har fostersøsken. Alle de andre halvsøskene og fostersøsken på begge sider fikk utenlandsturer til konfirmasjonen av dette paret, bortsett fra barnet mitt - som fikk 200,-

Dette har selvsagt mitt barn fått med seg, og synes det er veldig sårt. Ikke pga pengen h*n fikk, men fordi forskjellsbehandlingen er såpass stor.

Anonymous poster hash: 349f3...46d
Skrevet

Synes det er en helt ok gave. Bare husk å gi sånn nogenlunde likt hvis det er flere søsken som skal konfirmeres i årene framover.

Selv har jeg en stesønn som i tillegg til mitt barn som er hans stesøsken, har halvsøsken på morssiden. Konen hans har fostersøsken. Alle de andre halvsøskene og fostersøsken på begge sider fikk utenlandsturer til konfirmasjonen av dette paret, bortsett fra barnet mitt - som fikk 200,-

Dette har selvsagt mitt barn fått med seg, og synes det er veldig sårt. Ikke pga pengen h*n fikk, men fordi forskjellsbehandlingen er såpass stor.

Anonymous poster hash: 349f3...46d

takk, finnes bare et søsken :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg synes det virker helt ok! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ville lagt ved 500 kr også.

Anonymous poster hash: 4e9cc...fb9
  • Liker 2
Gjest hells bells
Skrevet

Syns det er en fin gave. Men hvor mye pleier dere å gi i bursdagsgave? Er det 200-300, så syns jeg det er mer enn nok.

Pleier dere å gi rundt 500 i bursdagsgave, så hadde jeg gitt armbåndet pluss 500 i konfirmasjonsgave.

Skrevet

Syns det er en fin gave. Men hvor mye pleier dere å gi i bursdagsgave? Er det 200-300, så syns jeg det er mer enn nok.

Pleier dere å gi rundt 500 i bursdagsgave, så hadde jeg gitt armbåndet pluss 500 i konfirmasjonsgave.

Enig med denne!

Konfirmasjon er litt mer stas enn bursdag, så gaven bør gjenspeile det.

Skrevet

Veldig vanskelig! Det kommer veldig an på hva dere gir ellers. Jeg synes dagens konfirmanter drukner i penger, og det er synd at det blir gitt en grusomt stor sum penger. Synes det handler kun om det.. Så jeg mener egentlig et armbånd er både fint og flott! Jeg ble kjempeglad for gavene i min konfirmasjon, pengene var bare en sum. Kos deg i konfirmasjon :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Helt fint med armbånd! Trenger ikke mer enn det. Til syvende og sist er det slike gaver som betyr mest, er min erfaring ;)

Skrevet

Hei hei takk for svar.

Vi valgte å legge ved en 500 lapp.

Pleier å gi bursdagsgave på rundt 500, så da var det greit at konfirmasjonsgaven ble noe mer :)

Skrevet

Ville lagt ved 500 kr også.

Anonymous poster hash: 4e9cc...fb9

Vi gjorde det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...