AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Hei! Jeg har nettopp krangla med kjæresten og trenger tips! Går bare rett på sak, før jeg og han ble kjærester snart 3 år siden så lå jeg med bestekompisen hannes. Vet det er dumt og at det må være drit. Men de er ikke så nære nå lenger og han bor i en annen by nå. Jeg har strøkken han ut av livet. Ihvertfall så jeg har planlagt en tur for med og min kjæreste og når jeg skulle fortelle han om min plan foreslo jeg at vi kunne sove over hos den kompisen i oslo den ene natta. Hadde ikke noen planer om å foreslå han (han har en annen kompia der også som jeg egentlig skulle nevne) men så glapp bare hanes navn ut av munnen, vet ikke hvorfor jeg tenkte ikke på han en gang. Det såret selvfølgelig kjæresten min og nå er han sur på meg. Og vi har prøvd å prate etter det (jeg ringte) men så tok han det opp igjen og begynte å krangle å si mye såranes. Jeg forstår at han er såret og irritert. Men jeg har prøvd å forklare at han betyr alt for meg og jeg gir f... i alle de andre. Men han la bare på og jeg vet ikke om jeg bør skrive han en mld som kan få han til å forstå eller om jeg burde gi han litt tid til å roe seg. Men trenger fortsatt tips til hva jeg kan si til han når vi igjen prater som får han til å forstå at jeg ikke bryr med om det mennesket lengerAnonymous poster hash: dcf37...e8a 1
Kittykat Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Jeg mener at fortid er fortid. Pluss at dette skjedde før dere ble sammen. Men det kan hende at kjæresten din er bekymret for at gamle følelser skal blusse opp igien mellom deg og vennen hans. Dette er tydeligvis et sårt emne for han, så jeg ville vurdert annen løsning for den ene natten i Oslo. Det er kanskje lurt å gi han litt tid til å roe seg ned, så kan dere prates f eks i morgen. Du kan jo si til han at du forstår at han er såret og bekymrer seg (kanskje), men at det som skjedde mellom deg og vennen betyr ingenting. Og at kjæresten din ikke har noe å bekyrme seg over. Også kan du foreslå at dere overnatter på et hotell f eks istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå