AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Hadde noe på gang med en fyr......det ble slutt for ca. 2 mnd siden. Passer veldig bra sammen. Vet at han er glad i meg og jeg i han. Det er noe helt spesielt mellom oss.Jeg bare vet det. Vi var begge enige om å gjøre det slutt og vi skiltes som venner. Ikke hatt kontakt på disse 2. mnd. men er venner på FB fordi vi ikke klarte å slette hverandre.... Men nå har jeg så lyst til å sende en meldig til han!! En vennskapelig melding bare. For jeg klarer ikke å få han ut av mitt hode rett og slett. Og så se hva som skjer. Hva synes dere?Skal jeg sende melding? Noen gode råd? Anonymous poster hash: e769e...005
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Det spørs vel. Hva skrev dere i meldingene for 2 måneder siden? Anonymous poster hash: be218...f72
Serenity_ Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 hvis dere har noe spesielt og passer så bra sammen, hvorfor gjorde dere det slutt? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Det spørs vel. Hva skrev dere i meldingene for 2 måneder siden? Anonymous poster hash: be218...f72 Han skrev: ønsker deg alt godt. Du klarer deg fint. Jeg skrev: ønsker deg det samme osv. Ikke noe om at vi aldri skulle skulle snakkes eller at vi ikke ville se hverandre mer. Mer som at skulle ønske vi aldri hadde møttes for det er så sterkt!! Anonymous poster hash: e769e...005
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 hvis dere har noe spesielt og passer så bra sammen, hvorfor gjorde dere det slutt? Han gjorde det slutt fordi han ikke hadde nok tid til meg. Det ble på en måte litt skjevt. Jeg ønsket en del mer treff enn han kunne gi meg, men da sa samvittigheten hans stopp på en måte. Når han ikke kunne gi meg det jeg ville og fortjente så fortjente ikke han meg heller, mente han, de få gangene han hadde mulighet. Ts Anonymous poster hash: e769e...005
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Han skrev: ønsker deg alt godt. Du klarer deg fint. Jeg skrev: ønsker deg det samme osv. Ikke noe om at vi aldri skulle skulle snakkes eller at vi ikke ville se hverandre mer. Mer som at skulle ønske vi aldri hadde møttes for det er så sterkt!! Anonymous poster hash: e769e...005 Men da bør du jo ikke sende melding. Han regner jo ikke med å høre fra deg da. Slik jeg ser det, har dette vært en hyggelig farvel. Anonymous poster hash: be218...f72
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Han sa farvel til deg på en så smertefri måte som mulig. Men jeg skjønner du bryr deg mye om han, så hvorfor ikke? Man blir ikke drept og du får å vite hvor landet ligger . Lykke til! Anonymous poster hash: cb275...a70 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Han sa farvel til deg på en så smertefri måte som mulig. Men jeg skjønner du bryr deg mye om han, så hvorfor ikke? Man blir ikke drept og du får å vite hvor landet ligger . Lykke til! Anonymous poster hash: cb275...a70 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare!! Anonymous poster hash: e769e...005 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Han synes jo ikke du var spesiell nok til å treffe deg oftere, så så veldig sterkt kan det ikke ha vært for ham. Anonymous poster hash: cee81...3fc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Men da bør du jo ikke sende melding. Han regner jo ikke med å høre fra deg da. Slik jeg ser det, har dette vært en hyggelig farvel. Anonymous poster hash: be218...f72 Hvorfor sier du at han ikke regner med å høre fra meg da? Hva mener du egentlig med det? ts Anonymous poster hash: e769e...005
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Han synes jo ikke du var spesiell nok til å treffe deg oftere, så så veldig sterkt kan det ikke ha vært for ham. Anonymous poster hash: cee81...3fc Nei, kanskje ikke. Men kanskje han nå innser det? Når han ikke lenger har meg der? ts Anonymous poster hash: e769e...005 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Han synes jo ikke du var spesiell nok til å treffe deg oftere, så så veldig sterkt kan det ikke ha vært for ham. Anonymous poster hash: cee81...3fc Vel, nå vet jo ikke du hvor mye ts ønsket treffe han? Kanskej det faktisk er for mye? Man har et liv utenom kjæreste også. Jg har balnt annet en jobb som krever en del tid. Og om en date vil møtes 4 ganger i uka så har jeg dessverre ikke tid til det, uansett hvor spesiell personen er. Anonymous poster hash: 21d67...f62
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 Hvorfor sier du at han ikke regner med å høre fra meg da? Hva mener du egentlig med det? ts Anonymous poster hash: e769e...005 Siden han sa.. Ønsker deg alt godt. Du klarer deg fint (uten meg). Anonymous poster hash: be218...f72
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 Vel, nå vet jo ikke du hvor mye ts ønsket treffe han? Kanskej det faktisk er for mye? Man har et liv utenom kjæreste også. Jg har balnt annet en jobb som krever en del tid. Og om en date vil møtes 4 ganger i uka så har jeg dessverre ikke tid til det, uansett hvor spesiell personen er.Anonymous poster hash: 21d67...f62 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare!! Det setter jeg stor pris på. Tror mer det var det at han ikke turte å slippe meg inn, men heller holde seg til det gode gamle mønsteret. Og heller være sammen med kamerater og trene med de i stedet for å prioritere meg litt også av og til. Må legge til at han for mange år siden ble dypt såret da hans daværende kone fant seg en annen. Ville gjerne treffe han en gang hver uke jeg...sånn ca. eller annen hver uke. Men det gikk ikke. Ble ofte lenger i mellom. Anonymous poster hash: e769e...005
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #15 Skrevet 9. mai 2015 Siden han sa.. Ønsker deg alt godt. Du klarer deg fint (uten meg). Anonymous poster hash: be218...f72 Ok. Tusen takk for svar!! Anonymous poster hash: e769e...005
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #16 Skrevet 9. mai 2015 Han skrev: ønsker deg alt godt. Du klarer deg fint. Jeg skrev: ønsker deg det samme osv. Ikke noe om at vi aldri skulle skulle snakkes eller at vi ikke ville se hverandre mer. Mer som at skulle ønske vi aldri hadde møttes for det er så sterkt!! Anonymous poster hash: e769e...005 Ganske avsluttende melding det, *lukket kapitell*. Ikke noe å fortsette å sende meldinger om. Anonymous poster hash: a96e0...67f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #18 Skrevet 10. mai 2015 Vel, nå vet jo ikke du hvor mye ts ønsket treffe han? Kanskej det faktisk er for mye? Man har et liv utenom kjæreste også. Jg har balnt annet en jobb som krever en del tid. Og om en date vil møtes 4 ganger i uka så har jeg dessverre ikke tid til det, uansett hvor spesiell personen er.Anonymous poster hash: 21d67...f62 Når du får en ekte forelskelse å bale med så får du tid til det . Anonymous poster hash: cb275...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå