Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en Wii U. Kan man bruke vanlig Wii spill på denne? Og hva trenger man av utstyr til?

Anonymous poster hash: 835df...151
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du ja.

Du trenger ikke noe ekstra utstyr om du har Wii fra før av. Om du ikke har det trenger du en Wii kontroll + nunchuck.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan du ja.

Du trenger ikke noe ekstra utstyr om du har Wii fra før av. Om du ikke har det trenger du en Wii kontroll + nunchuck.

Takk :) Vet du om man kan bare starte å spille Zelda uansett spill? Har ikke spilt det siden det var Nintendo 64, men husker at det var et ganske spennende spill.

Skrevet

Det er laget et tjuetalls Zelda-spill, så du må nesten fortelle hvilket du mener. ;) Nintendo 64-spillene (Ocarina of Time og Majora's Mask) er nylig gjenutgitt på 3DS, men jeg er litt usikker på om de er lett tilgjengelige på Wii U. Skyward Sword og Twilight Princess (til Wii) kan spilles på Wii U uten problemer, og så har du jo remaken av Wind Waker på Wii U, som jeg personlig synes er det beste Zelda-spillet i 3D.

AnonymBruker
Skrevet

Det er laget et tjuetalls Zelda-spill, så du må nesten fortelle hvilket du mener. ;) Nintendo 64-spillene (Ocarina of Time og Majora's Mask) er nylig gjenutgitt på 3DS, men jeg er litt usikker på om de er lett tilgjengelige på Wii U. Skyward Sword og Twilight Princess (til Wii) kan spilles på Wii U uten problemer, og så har du jo remaken av Wind Waker på Wii U, som jeg personlig synes er det beste Zelda-spillet i 3D.

Tittet på The Legend of Zelda Twilight Princess. Lurte egentlig på om jeg må ha spillt noen av de andre fra før, for å få en god spillforståelse av de nyere som har kommet ut? Eller om jeg bare kan velge et hvilket som helt og starte med det? Huff, er ikke helt inne i denne spillverden. Mer vant til Mario :D

AnonymBruker
Skrevet

Tittet på The Legend of Zelda Twilight Princess. Lurte egentlig på om jeg må ha spillt noen av de andre fra før, for å få en god spillforståelse av de nyere som har kommet ut? Eller om jeg bare kan velge et hvilket som helt og starte med det? Huff, er ikke helt inne i denne spillverden. Mer vant til Mario :D

Du kan starte med hvilket som helst zeldaspill. Occarina of time er det aller beste. Og majoras mask er den kjipeste.

Anonymous poster hash: fed14...b53

Skrevet

Det er en slags tidslinje i Zelda, men spillene er ikke i kronologisk rekkefølge, og har generelt lite med hverandre å gjøre. Selve historiene er ganske uavhengige. Hvis du har en Wii U og vil prøve Zelda tror jeg rett og slett jeg ville startet med det som faktisk er utgitt på Wii U, altså Wind Waker. Skyward Sword og særlig Twilight Princess vil nok fort oppfattes som litt umoderne grafikk- og designmessig.

Skrevet

Du kan starte med hvilket som helst zeldaspill. Occarina of time er det aller beste. Og majoras mask er den kjipeste.

Anonymous poster hash: fed14...b53

Virkelig? Jeg synes MM er det nest beste Zelda-spillet (etter OoT).

Skrevet

Jeg synes A Link to the Past er det beste, og Ocarina of Time er hinsides overvurdert. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...