AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg har akkurat begynt på AAP, og får minstesats. Jeg har også et studielån på ca 80 000kr som blir rett over 1000-lappen i måneden. Dette har jeg ikke råd til. Jeg har brukt opp de 36 betalingsutsettelsene man kan bruke. Er det ingen måte for å få satt dette på hold en stund ? Jeg har lest på sidene til lånekassen, men jeg skjønte det sånn at jeg bare kan søke bak i tid ? For hva jeg forsto, så måtte jeg søke rentefritak først, før betalingsutsettelse, men dette kan man ikke søke om fram i tid? Eller har jeg misforstått noe ? Anonymous poster hash: 43cc8...cf3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Når du har nedsatt inntekt kan du vel søke utsettelse ubegrenset? Rentefritak kan bare gjøres tilbake i tid, men betalingsutsettelse er bare frem i tid. Anonymous poster hash: 52ef1...543
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Ja, kanskje jeg har misforstått teksten da. Må lese en gang til. Kanskje prøve å søke om betalingsutsettelse, kan jo ikke få annet enn nei om det ikke funker. Men jeg har akkurat begynt på AAP, så det ville jo vært rart om de har oversikt over min inntekt så raskt. Om det skjer av "seg selv" da. Men er det noen her inne som har erfaring med dette, så si gjerne ifra hvordan dere gjorde det TS Anonymous poster hash: 43cc8...cf3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Lånekassen hentet i alle fall inn opplysninger om at jeg får AAP da jeg søkte om rentefritak. Har ikke betalt på studielånet mitt og har hatt AAP i fire år. Anonymous poster hash: 52ef1...543
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Om man går på aap, kan man ta opp studielån samtidig? Eller blir man da trukket i aap? Anonymous poster hash: f499b...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå