Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om streken på EL tester blir gradvis sterkere frem mot EL? Etter mine beregninger skal jeg ha eggløsning om 3-4 dager, og streken er like svak som for en uke siden. Burde den ikke ta seg opp snart? Tester midt på dagen, og prøver å ikke drikke så mye i forkant, samt vente en stund mellom doturene.

Anonymous poster hash: 7ee2e...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange blir streken sterkere og sterkere, men ikke for alle. Jeg får gradvis sterkere og sterkere strek, men jeg har aldri testet så tidlig som 4 dager før, så jeg vet ikke om det ville ha vært strek da. Vent en dag eller to og ta ny test.

Gjest secondfloor
Skrevet

Hm, jeg vet ikke hva som er "riktig" svar her, men jeg har selv testet i én syklus. Jeg fikk en lys teststrek hver dag, men litt sterkere i 1-2 dager før positiv test. Hadde også et par dager midt i testingen hvor testen var ganske sterk, men negativ, virket som det var helt vilkårlig for dagene både før og etter var svake. Jeg testet i 3 uker pga. uregelmessig syklus.

Mener at jeg har lest på diverse forum at enkelte får positiv test helt plutselig, mens andre har en gradvis sterkere strek gjennom testperioden.

Tror du skal vente minst 4 timer etter siste dotur før du tester :)

Skrevet

Jeg har alltid svake streker i syklus, men får plutselig positiv test i 3 dager før den blir svak igjen. Så hos meg blir den ikke gradvis sterkere. Den er negativ tirsdag og positiv onsdag, torsdag og fredag, negativ lørdag :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltid først svaake streker, så en dag med litt sterkere enn den har vært tidligere (men fortsatt klart negativ), så en dag der strekene er like sterke etterfulgt med en dag der kontrollstreken er betydelig sterkere enn teststreken. Dagen etterpå er testene negative. Så jeg opplever en stigning på noen dager før el. :)

Anonymous poster hash: d3397...f39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...